Hej Aminoer Jeg står og skal lave en webshop og er derfor i gang med at lede. Håber at der er nogle der kan hjælpe og komme med erfaringer. Mvh Kristian M |
Ingen erfaringer ?:)
Hej Aminoer Jeg står og skal lave en webshop og er derfor i gang med at lede. Håber at der er nogle der kan hjælpe og komme med erfaringer. Mvh Kristian M |
Den slags spørgsmål er ikke til at svare på :-) Jeg ser 2 muligheder enten sætter man sig ind i hvilket system der passer bedst til formålet, eller også rådføre du dig med et udviklingsfirma der kan finde ud af hvad der passer bedst til dine behov. Sidste løsning kan jeg sagtens være behjælpelig med men det kræver noget mere information :-) |
Jeg tror du får svært ved at få et svar fra en som har erfaringer med begge løsninger. Hos os selv (kunstigeplanter.dk) har vi brugt shopify med stor glæde. Det er let at finde rundt i, og er forholdsvis billigt. Der er også mange guides og applications som kan hjælpe en afsted. Derudover er der en del templates, som giver mulighed for hurtigt at få sat en webshop op. |
SKAL det være enten-eller? - jeg mener, du siger "nem at finde rundt i og nem at bruge", og dér vil jeg sige, at sådan noget som Woocommerce (til Wordpress) slår begge hands-down (har kun overfladisk kendskap til Shopify, men en del erfaring med Magento, og finder dem begge rimelig langhårede). Jeg har ikke tjek på, om der er kommet API til at koble den direkte op på et regnskabssystem - men lur mig, om ikke Dinero kommer til at inkludere Woocommerce, når API'en kommer ud, og i hvert fald er det generelt mere overkommeligt at få lavet et custom plugin til Wordpress end til de andre systemer, hvis man vil hive data ud for eksempel. :) Jesper W. |
Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com
Jeg tror måske shopify er nemmere men det er kun hvad jeg har hørt. Bruger selv magento og elsker det :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hvis du er i tvivl, så vil jeg næsten mene at Magento ikke er vejen frem. Det kan være et svært system at komme i gang med. Jeg ved heller ikke om Shopify nødvendigvis er det smarteste valg. Det lever mig bekendt ikke helt op til dansk lovgivning på nogle få punkter, og kan gøre det svært at få e-mærket. |
http://thefunck.blogspot.dk/
Det er korrekt på nuværende tidspunkt, men der er ændringer på vej: |