Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - problem med regnskab - slettet faktura.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at taste min første faktura ind i Dinero, men syntes allerede at det går galt her.

Da jeg har nogle gebyrer (udgifter) i forbindelse med mit salg, har jeg fuldt denne guide fra Rasmus - https://dinero.dk/support/guides/saelger-du-pa-internettet/

Jeg indtaster min faktura og godkender den, uden at registrere betalingen - korrekt?. Jeg går i kassekladde, som i guiden og indtaster gebyr og det beløb jeg har fået ind og vælger bilag, der passer til den faktura jeg har oprettet. Jeg trykker så bogfør, men modsat guiden, så kan jeg ikke se at den pågældende faktura skulle være betalt - hos mig står den stadig som ubetalt, hvilket forvirrer mig ret meget. Er der noget galt her ?

Jeg tror så jeg måske har gjort noget lidt forkert her. Jeg har så slettet den pågældende faktura et par gange og førsøgt det hele et par gange igen, men med samme resultat. Kigger jeg nu under Regnskab-Rapporter-Balance, kan jeg se at der er ubetalte faktura for et beløb der passer til de to faktura jeg lige har slettet.

Hvad gør jeg har fra ? jeg går ud fra at jeg på en eller anden måde skal have de to ubetalte faktura, som ikke findes, til at gå i nul. Men er der også et problem med de kassekladder jeg har oprettet et par gange ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:53

Tror jeg har fundet fejlen. I kassekladden havde jeg glemt at sætte minus foran beløbene!

Nu skal jeg bare se om jeg kan få ryddet op i alle de kassekladder og slettet faktura - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:03

KS71:

Tror jeg har fundet fejlen. I kassekladden havde jeg glemt at sætte minus foran beløbene!

Nu skal jeg bare se om jeg kan få ryddet op i alle de kassekladder og slettet faktura - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp.

Hej Kim.

Hvad ønsker du hjælp til ?

Vi kan desværre ikke slette jeres bilag

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)