Kære glade og friske Aminoer! Jeg hedder Jacob Vestlev og bor på Robert Jacobsens Kollegiet i Ørestad Syd. Som repræsentant for social- og kollegierådet, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få gang i nogle foredrag herude. Derfor vil jeg høre, om der sidder nogle friske mennesker derude, med en lyst og iver til at afholde et foredrag for en masse universitetsstuderende. Jeg vil skyde på, at første gang ville kunne trække et deltagerantal på ca. 20-30 stykker. Hvis det afholdes på engelsk, vil det nok kunne trække 25-35 - sproget er dog valgfrit (dog ikke russisk eller sådan noget :).) Det er ikke lønnet, der vil dog være eventuelle drikkevare og mad. Dette "tilbud" er primært tiltænkt de, der måske godt kunne tænke sig at "afprøve/øve" et oplæg, eller måske har et foredrag for nogle større kunder som du/I gerne vil afprøve inden. Det kan også være der er en anden motivation for det. Alt er interessant, så hold jer endelig ikke tilbage :) Dato og tidspunkt for afholdelse er stort set op til dig/jer, dog efter kl. 17.00 i hverdage. Interessante emner kunne eksempelvis være: Sport/motion Globale og internationale emner Arbejdsmarkedet Og selvfølgelig meget mere. Skriv gerne en privat besked hvis det har interesse :) Glæder mig og håber på at høre fra en masse spændende mennesker! Mvh. Jacob Vestlev |
Er der ikke flere der er friske på lidt god træning i at holde foredrag? :)
Der kan evt. forhandles et lille honorar, men det vil højst sandsynligt være omkring 500,-