Hej Alle, Jeg går med den super fede ide om at starte et t-shirtmærke helt fra bunden, som så gerne skulle vokse til sweatshirt og skjorter. gennem tiden Jeg har tænkt mig at markedsføre det over diverse sociale medier. Også har jeg en meget stor omgangskreds som jeg også ville bruge til at få vist mine t-shirt frem i by-livet. Mit produkt skal være i rigtig god kvalitet! Sådan som man opfatter mange andre danske mærker som bliver i solgt i f.eks Magasin/ Illum. Såsom Le Fix, Les Deux, A Question Of. Her har jeg kigget lidt efter mærket Carhartt. Deres tshirt er i rigtig god kvalitet og holder pasformen. Udover det måtte det over gerne være en GOTS certificeret producent. Der vil være tale om 5-10 t-shirt, primært i hvid med meget enkelt sort tryk. Måske en eller to skjorter i opstartsfasen også. Mine spørgsmål til jer er så: Hvor finder jeg producenten? Hvad skal jeg være særlig opmærksom på? Sådan set alt hvad i ville kunne bidrage med af gode råd. Sætter pris på jeres svar/assistance. MVH Nicolai |
Hej Nicolai
Det lyder meget spændene det projekt du vil i gang med, men synes du skal være opmærksom på at der er mange om budet i dag, så du skal skille dig godt ud.
Hvis vi tager det med du vil have T-shirts i MQ:10 stk, får du svært ved at få dem produceret fra bunden af, da de fleste kun vil lave min 200-300 stk. i hver farve eller style.
Men der findes American apparel, eller frugt of loom. Som kan hjælpe dig med dette. Så skal du kun levere det tryk du vil have på trøjen.
Men ellers kan du prøve at finde en leverandør på alibaba.com som er et godt sted af starte. Der begyndte jeg selv.
husk at ROM blev ikke byggede på en dag, og jeg er kun ved at være klar til at lancere efter snart et år, med samples frem og tilbage osv.
Mvh
Nikolaj