Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart og produktion af kvalitets dansk designede T-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg går med den super fede ide om at starte et t-shirtmærke helt fra bunden, som så gerne skulle vokse til sweatshirt og skjorter. gennem tiden

Jeg har tænkt mig at markedsføre det over diverse sociale medier. Også har jeg en meget stor omgangskreds som jeg også ville bruge til at få vist mine t-shirt frem i by-livet.

Mit produkt skal være i rigtig god kvalitet! Sådan som man opfatter mange andre danske mærker som bliver i solgt i f.eks Magasin/ Illum. Såsom Le Fix, Les Deux, A Question Of.

Her har jeg kigget lidt efter mærket Carhartt. Deres tshirt er i rigtig god kvalitet og holder pasformen. Udover det måtte det over gerne være en GOTS certificeret producent.

Der vil være tale om 5-10 t-shirt, primært i hvid med meget enkelt sort tryk. Måske en eller to skjorter i opstartsfasen også.

Mine spørgsmål til jer er så:

Hvor finder jeg producenten?

Hvad skal jeg være særlig opmærksom på?

Sådan set alt hvad i ville kunne bidrage med af gode råd.

Sætter pris på jeres svar/assistance.

MVH

Nicolai

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:04

Hej Nicolai

Det lyder meget spændene det projekt du vil i gang med, men synes du skal være opmærksom på at der er mange om budet i dag, så du skal skille dig godt ud. 

Hvis vi tager det med du vil have T-shirts i MQ:10 stk, får du svært ved at få dem produceret fra bunden af, da de fleste kun vil lave min 200-300 stk. i hver farve eller style. 

Men der findes American apparel, eller frugt of loom. Som kan hjælpe dig med dette. Så skal du kun levere det tryk du vil have på trøjen. 

Men ellers kan du prøve at finde en leverandør på alibaba.com som er et godt sted af starte. Der begyndte jeg selv.

husk at ROM blev ikke byggede på en dag, og jeg er kun ved at være klar til at lancere efter snart et år, med samples frem og tilbage osv. 

Mvh 

Nikolaj 

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 20:48

Hej Nikolaj,

Tak for dit svar. Dog tror jeg du har misforstået mig. Jeg er ikke ude på at for trykt på T-shirt som Fruit of Loom, da det ikke lever op til min kvalitet. Og ikke er at opstarte mit eget Brand.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:47

Prøv at tage fat i Dahetra og tal med Kim og hils fra Zouheir :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:09

Hej Nicolej, 

du stiller mange krav i forhold til hvad du kan tilbyde. Du vil gerne op på niveau med "de store" og kendte mærker, hvilket kræver du har en volume på din kollektion som kan svare sig at producere. Man starter i det små og arbejder sig til det store.. først og fremmest, som nævnt, skal du have noget volume på din produktion. At lave en t-shirt er ikke en process der foregår ved en symaskine, der er sat en linie op hvor hver maskine er sat op til en process og så flytter panelerne sig op gennem linen og ender som en tee. 

Jeg kan tilbyde dig produktion af relativ små mængder, da vi har en god indarbejdet samarbejde med en række fabrikker og stof møller der betyder vi kan arbejde med lager metervarer, men stadig at levere under 100 tee er ikke rentabelt, det er muligt, men så koster det.

Har du mod på at springe ud i det og du er velkommen til at kontakte mig på mikkel@intnet.mu, men venligst forbered dig ordentligt med design, kvalitet og accessories/ trim så vi ikke spilder nogens tid. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 10:17

Hej Mikkel,

Ja havde godt forberedt mig på at det skulle starte i det helt små, dog stadig med en ordentlig kvalitet.

Jeg er meget interesseret i dit tilbud.
Design har jeg i mit hoved og skal jeg bare have overført til computer. Leder for tiden efter et pålideligt program hvor jeg kunne gøre det.

Men ellers er jeg jo ret ny indenfor dette så når du siger accessories/ trim så er jeg helt på bar bund.

MVH

Nicolai

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:16

Nicolai, 

accessories/ trim: er alt ud over stoffet og sy tråd til tee, generelt ting der skal på sys. det kan være labels, knapper, brodering eller print.

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)