|
Hej derude! |
En god ide plejer også at være hvad du selv kan smide i projektet eller tilbyde af viden udover ideen - Giver som regel større chance for at finde hjælp.
Debat
|
Hej derude! |
|
En god ide plejer også at være hvad du selv kan smide i projektet eller tilbyde af viden udover ideen - Giver som regel større chance for at finde hjælp. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
|
vil gerne høre mere om ideen og hvad du havde gjort af tanker skriv til mig på martinjuuljensen@live.dk |
www.martinjuuljensen.com
|
BILLIGE tegninger, skabeloner, <--- Er det af selve produktet eller grafik til hjemmeside/print? |
Udlejning af professionelt mobildiskotek
|
Hej Jens Jeg ønsker at høre mere, omkring hvad det handler om. Jeg kan godt lave nogle produkt skitser, logoer, billeder osv. Markedsføringen er jeg også skarp til - lad mig endelige høre fra dig, og hvad din rolle i det hele skal være. Hilsen Nikolaj Christensen |
Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.
|
Hej Jens Lyder spændende. Jeg er snart færdig med min markedsføringsøkonom uddannelse (mangler kun at skrive hovedopgaven), lige pt er jeg i praktik hos FLSmidth. Alt efter hvad idéen drejer sig om kunne jeg godt være interesseret i at bidrage til projektet. Du kan skrive mig en PB hvis det har interesse. Hilsen Aziz |
|
Udover jeg gerne vil høre mere om ideen kan jeg lave logo skabeloner slogan osv til dig. |
www.martinjuuljensen.com