Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig ris/ros på min webshop - BilligTrend.dk!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tedros:
Det vrimler med disse falske side, et ex kunne være denne. http://www.ralphslaurenpolos.com/ 

De ser ret professionelle ud, men ved nærsyn er der syntaks fejl i sprog brug og oftest bruges der hotmail eller lign som kontakt adresse.De er kørende indtil de bliver lukket ned og har man bestil skal man være heldig hvis man modtager dårlig kopi varer.



Hej Tedros. Jeg skal lige være sikker: du sammenligner forhåbentligt ikke min side med den du linker til? :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Melchers
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
I once bought some clothes on this site ! 
There are also good quality !
How do you see that it is a fake website?
Only because there are low price or some other reason?
But i should tell you that i like http://www.ralphslaurenpolos.com/

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tedros:
Arh okay, det er jeg glad for at høre :) Konverterer One-Step-Checkout bedre end det jeg har nu ? 
Jeg tror nemlig at mit theme tillader One-Step-Checkout, men så skal alt bare lige oversættes til dansk :) 

George Melchers:
It is really easy to see that.  The prices is too low - they are under the wholesale price for Ralph Lauren's distributors in EU (I took a look at Big Pony). Ralph Lauren's wholesale price is really high - Ralph Lauren has a very strict distribution system. 

The product pictures, they use, are some which are used around the internet and many other "fake" webshops are using these pictures. Most serious or authentic webshops have their own product pictures. :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Copenhagen
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop som er pæn og overskuelig.

Savner et større udvalg og måske en anelse dybere i de brands du udvælger - det virker som om du "bare" har købt et restparti?

Desuden virker det en anelse utroværdigt at reklamere med 5 stjerner på Trustpilot baseret på 4 anmeldelser - én mindre god anmeldelse og de fem stjerner er væk! - ikke desto mindre er det jo sandt at du har 5 stjerner indtil videre :-)

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Jeg syntes du skal se at få rettet din topbar. Du har skrevet "fri fragt" og "leverings dagene" med grå skrift, på en sort baggrund. Det er for mig næsten umuligt at se. ( ser måske heller ikke som en ørn ) ;) Men syntes det er nemt at overse, og det er da en væsentligt pointe at give dine købere, at de ikke skal betale for fragten.! Så frem med det så de ikke går glip af det. 

Udover dette er jeg ikke vild med dit navn, når man tænker på dine produkter. 

I mine øre klinger billigtrend, ikke med dyre kvalitetsmærker. Det er kun et navn, men syntes ikke det klinger med dine produkter. Ingen gider købe dyrt kvalitetstøj, og så have en sammenligning med noget billigt. Du skal tænke på at nogen mennesker køber kun dyre mærkevare, kun for det ene formål, at det netop er dyrt og folk kan se man er trendy. Derfor mener jeg ikke ordet "billig" passer ind.! Men er selvfølgelig en opvejning du skal gøre dig. 

Syntes også du skal få lavet noget SEO, og har du ikke selv forstand på det, så find en "ekspert" i det. Behøver ikke koste en million.! 

For da jeg søgte på din side på google, kom der ingenting frem. Ikke engang på de næste par sider, og det var altså hele navnet jeg søgte på Billigtrend.dk 

Jeg er hverkend udvikler, SEO ekspert, eller webdesigner, så har ikke nogen erfaring bag mine udtalelser, men blot min almindelige sunde forbruger fornuft. 

Håber du kunne bruge mit input. 

God weekend. 

Mvh. Jonas Bonde Nielen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
Ja, udvalget er begrænset lige pt., men der vil løbende blive tilføjet varer. Jeg er dog ikke interesseret i at overproppe shoppen med alle mulige restpartier, som ikke har interesse for folk. De varer jeg har på siden nu, er ikke restpartier, og jeg har leverandører til alle varerne. :)

Mht. de 5 stjerner, så var det faktisk ikke min hensigt at vise 5/5 stjerner, men plot et ikon for TrustPilot, da jeg ikke er betalende kunde, og derfor ikke må bruge deres materiale. Knappen er lavet af en grafiker, så den minder om trustpilot, men er ikke identisk. Flere har dog kommenteret det med 5/5 stjerner, så enten må jeg få flere til at anmelde siden (kunder selvfølgelig), eller også måske lave lidt om i "knappen" :).  Men tusind tak for din feedback :)

Jonas:
Ja, det med topbaren har du nok ret i - havde jeg faktisk ikke lige tænkt. Måske samme farve som den gule, som går igen flere steder på siden :)

Mht. navnet, så har jeg fået blandet feedback. Mange synes det er et vildt godt navn, og andre er lidt mindre begejstret (dog flest positive). Jeg mener dog at det beskriver meget godt konceptet. Jeg ser mærkevarer som noget trendy, og jeg sælger det til under alm. butikspris, så BilligTrend passer godt, i min optik.. Men det er som sagt en smagssag :) Derudover er det nemt at huske :)

SEO er der stort set ikke lavet noget af, så det er klart noget jeg har på listen. Jeg har selv lavet noget meta-title/description/tag, men det er minimalt. At jeg ikke kan findes på google, ved jeg ærlig talt ikke - har selv undret mig :) Jeg har dog ordrer hverdag igennem DBA, Facebook annoncer og jer Aminoer :)

Og tusind tak for din feedback :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Prisen fremgår ikke på produktsiden for dine ure, selvom man tilsyneladende kan købe dem, da de bliver lagt over i indkøbskurven, når man man klikker på "Læg i kurv". Se fx. http://billigtrend.dk/gladiatore-orm2c4805

Hilsen Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Det havde jeg ingengang set. Det skal selvfølgelig rettes :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side. Har ikke så meget kritik, altså udover det med Trustpilot nok er lidt for stort.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)