Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En anden havde allerede fået den ide! :-(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I nogensinde fået en genial ide til en hjemmeside og brugt masser af tid på at tænke videre på den ide - for blot til sidst at finde ud af at en sådan hjemmeside allerede eksisterede og en anden således var kommet på den ide for lang tid siden?

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Maton:
Har I nogensinde fået en genial ide til en hjemmeside og brugt masser af tid på at tænke videre på den ide - for blot til sidst at finde ud af at en sådan hjemmeside allerede eksisterede og en anden således var kommet på den ide for lang tid siden?

Ja, og det er jo skønt. For så bliver man bekræftet i, at der er et marked, og at der sandsynligvis er brugere til det. Så man skal bare gøre det bedre end dem der allerede er på markedet.

Hvis det er noget helt nyt, som aldrig er set før, skal man først ud og overbevise verdenen om, at de nu også har brug for noget nyt, og skabe et behov. Det er altid dyrt og besværligt. Det er som regel nemmere at komme ind på et eksisterende marked, end opdyrke et nyt. 

Så bare klø på!

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Carsten, selvom ideen allerede findes betyder det jo ikke at der ikke er plads til en mere.

Jeg startede engang en side op som jeg troede var landets første af sin art, men fandt langsomt ud af at der var flere lignende sider, men der var plads til os allesammen og jeg havde i hvert fald okay med besøgende på min side til trods for at der til sidst var mindst 10 sider der leverede samme service.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Carsten, det kun sundt med lidt konkurence.. Det derfor jeg iværksætter og ikke opfinder..

Bare klø på og vær bedre end dem ;)  

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:
Ja, og det er jo skønt. For så bliver man bekræftet i, at der er et marked, og at der sandsynligvis er brugere til det. Så man skal bare gøre det bedre end dem der allerede er på markedet.

Præcis! Hvis man ikke kan være den eneste, må man nøjes med at være den bedste!

/Anders

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Ja, og det er jo skønt. For så bliver man bekræftet i, at der er et marked, og at der sandsynligvis er brugere til det. Så man skal bare gøre det bedre end dem der allerede er på markedet.

Hvor er det godt med denne præcisering, på et site hvor mange tror det handler om at være først.
Først er ikke lig med success:

AltaVista -> Google
MySpace -> Facebook
 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Surt - men så ved du at ideen ikke er helt dum, du skal så "bare" konkurrere og gøre det bedre - du kunne tage udgangspunkt i den site du ser  - og så forbedre den.. Vi har tænkt lidt i den retning, da www.opfindelse.tips gik i luften.

Held og lykke

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)