Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med salg af smykker ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude! 

Jeg håber i allesammen nyder jeres fredag, ligeså meget som jeg gør ;) 

Jeg er netop kommet i mål med min kommende webshop www.byengholm.dk, hvertfald lige foreløbig. 
Webshoppen kommer til at sælge eksklusive smykker til kvinder i alderen +25, som gerne går klædt i designertøj og dyre smykker. 

Jeg vil blive ovenud lykkelig, hvis du vil hjælpe mig med at kigge på min side, og sige hvad du synes om den. 

Al konstruktiv kritik kan selvfølgelig bruges! Her er der nogle spørgsmål du evt. kan stille dig selv mens du kigger:

- Hvad synes du er fedt? 
- Hvad synes du burde ændres? 
- Hvad synes du om designet?
- Hvad synes du om brugervenligheden?
- Hvad mangler mest? 

LINK: www.byengholm.dk 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:50

Hej Gustav,

Ser udemærket ud men personligt ville jeg vælge mindre billeder og så sørge for at siden ligger indenfor en "Normal" størrelse, helst uden scrolling. Hvis folk kan overskue det hele på én side så vil det lette tror jeg. Du "satser" højt med priserne men det er helt fair hvis det er den vej du ønsker at gå og der er sikkert marked for det.

Så har du nogle "øre ringe" som faktisk er Øre Stikker, en øre ring hænger, en øre stikker stikkes igennem øret og ses i øre flippen.

vh
Rainer

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:06

Hej rainerbay, 

Tak for din feedback! :) 

For lige at blive helt klar på hvad du mener omkring "normal størrelse uden scrolling". Mener du så en så kort side, så kunden/den besøgende ikke skal scrolle op og ned på siden? Det synes jeg virker lidt mærkeligt hvertfald? 

I forhold til det med øreringe vs. ørestikker som du nævner, har jeg allerde stået overfor det valg. Her besøgte jeg et par danske og udlandske webshops, så kaldes de fleste det stadigvæk øreringe. Jeg tænker det egentligt er meget logisk, da det må betegnes som den overordnede kategori. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:11

- Overvej om du ikke skal have Dankort aftale

- Under produkter står der "products"

- Jeg ved godt det er svært men prøv at lav unikke beskrivelser til alle produkter. Lige nu står der tit det samme ved mange af beskrivelserne

- Måske lidt information om fragt? Der står det er gratis i toppen men hvad er leveringstid og hvem bliver det sendt med og er der tracking?

- Cvr mangler

Det var lige hurtigt hvad jeg fandt. Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:13

Hej Gustav,

Som jeg skriver er det blot min personlig mening/smag som siger at hjemmesiden bør kunne ses i ét skærmbillede, men det er sikkert mig dre er gammeldags :-)

Skal man kategorisere øresmykker så har du da bestemt lov til at kalde det øreringe, både -stikker og -ringe, det var KUN et forslag og der er jo en forskel på de to produkter og i øvrigt er der også "hoops" som en tredie kategori.

Du søgte bedømmelse af din side fra Amino-brugere og det fik du :-)

vh og god vind
Rainer

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:58

Hej Gustav

Syntes helt klart IKKE at du skal sørge for at din hjemmeside kan presses ind på et skærmbillede!

Du kan finde ganske få betydelige sider der opfylder dette krav (udover f.eks. google.com eller andre søgemaskiner).

Din side er umiddelbart rigtig flot og de enkle design virker elegant og professionelt.

Der kunne måske mangle nogle deciderede "modelbilleder/menneske" til at identificere sig med, hvilket mange store smykkebutikker har, men er godt klar over at det kræver et vist budget.

Prøv at få "opløsningen" af "Gratis fragt" osv. til at matche resten af hjemmesidens høje designkvalitet.

Mvh Rasmus

Fra Vejle
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Fra  nill.dk Skrevet kl. 09:47

Hej Gustav,

Det er en super lækker side.

Jeg kunne sagtens finde på at handle i butikken. Savner måske dog et "e-handel" logo og måske Trustpilot reviews eller lignende for at gøre mig helt tryg med e-handel i denne prisgruppe.

Der er lige lidt med menuen og indkøbskurven i smal format, eksempelvis på iPad:
http://screencast.com/t/RSXHAwqx

Med hensyn til priser nævnt i tidligere kommentar, så mener jeg bestemt ikke at du "satser højt". Det ser ud til at være kvalitetsvarer, og jeg ville nærmere være bange for om sådanne smykker virkelig kan købes til denne pris. F.eks. lyder en ring i 18kt hvidguldr med brillanter til 2.995,- ret billigt i mine ører. Derfor vil det også være godt med noget "e-handel" logo eller lignende.

Der bliver også nævnt at hele siden skal have en størrelse, så man ikke skal scrolle. Jeg ser ikke noget galt i at man skal scrolle, hvis bare brugerens opmærksomhed bliver fanget når siden skal vises. F.eks. med lækkert produktbillede. Dette synes jeg at du formår. Desuden rigtig godt med responsivt design, så det fungerer på mobile enheder.

Jeg er lidt i tvivl med hensyn til Dankort. Så vidt jeg ved, har 90% af Dankortejerne Visa/Dankort (kan dog ikke huske hvor jeg har det fra, så det er ikke sikkert at det passer).

Mvh
Nill 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 10:27

En fin og brugervenlig hjemmeside.

Har i et CVR på siden eller er det bare mig som har overset dette?

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:54

Fedt med så mange der gerne vil hjælpe - Tak for det! :) 

Kristoffer Hjerrild:

- Overvej om du ikke skal have Dankort aftale

- Under produkter står der "products"

- Jeg ved godt det er svært men prøv at lav unikke beskrivelser til alle produkter. Lige nu står der tit det samme ved mange af beskrivelserne

- Måske lidt information om fragt? Der står det er gratis i toppen men hvad er leveringstid og hvem bliver det sendt med og er der tracking?

- Cvr mangler

Det var lige hurtigt hvad jeg fandt. Håber det kan bruges :-)

Hej Kristoffer! 
Mange tak for dit svar.  
En dankort aftale står helt sikkert øverst på ønskelisten. Det er en af de ting som jeg skal have kigget på snarrest.
Du har ret i, at produktbeskrivelserne er super kedelige. I starten prøvede jeg at lave unikke produkttekster, det er dog lige en tak mere krævende, end hvad min kreativitet rækker til ;)
- Har du evt. nogle forslag til hvordan man kunne gribe det an?
Jeg vil arbejde på at fragten skal stå mere klart.

Mange tak!

rainerbay:

Hej Gustav,

Som jeg skriver er det blot min personlig mening/smag som siger at hjemmesiden bør kunne ses i ét skærmbillede, men det er sikkert mig dre er gammeldags :-)

Skal man kategorisere øresmykker så har du da bestemt lov til at kalde det øreringe, både -stikker og -ringe, det var KUN et forslag og der er jo en forskel på de to produkter og i øvrigt er der også "hoops" som en tredie kategori.

Du søgte bedømmelse af din side fra Amino-brugere og det fik du :-)

vh og god vind
Rainer

Hej sikkert Rainer, 
Jeg skulle bare lige forstå dig ordenligt :) 
Jeg synes da det lyder spændende med, at hjemmesiden kun må fylde, hvad der svarer til en skærm. Det vil jeg have med i overvejelserne, hvis jeg skal lave designet om en dag. 
Tak for din feedback!

Rasmus:

Hej Gustav

Syntes helt klart IKKE at du skal sørge for at din hjemmeside kan presses ind på et skærmbillede!

Du kan finde ganske få betydelige sider der opfylder dette krav (udover f.eks. google.com eller andre søgemaskiner).

Din side er umiddelbart rigtig flot og de enkle design virker elegant og professionelt.

Der kunne måske mangle nogle deciderede "modelbilleder/menneske" til at identificere sig med, hvilket mange store smykkebutikker har, men er godt klar over at det kræver et vist budget.

Prøv at få "opløsningen" af "Gratis fragt" osv. til at matche resten af hjemmesidens høje designkvalitet.

Mvh Rasmus

Hej Rasmus,

Mange tak for din feedback! Jeg er meget glad for at du synes den ser flot ud. 
Det med rigtige modeller har du helt sikkert ret i kunne være mega fedt. Jeg har det allerede på ønskelisten, og når der er penge til det så skal det helt sikkert også overvejes. :)

Tak for dit svar.

Nill Mortensen:

Hej Gustav,

Det er en super lækker side.

Jeg kunne sagtens finde på at handle i butikken. Savner måske dog et "e-handel" logo og måske Trustpilot reviews eller lignende for at gøre mig helt tryg med e-handel i denne prisgruppe.

Der er lige lidt med menuen og indkøbskurven i smal format, eksempelvis på iPad:
http://screencast.com/t/RSXHAwqx

Med hensyn til priser nævnt i tidligere kommentar, så mener jeg bestemt ikke at du "satser højt". Det ser ud til at være kvalitetsvarer, og jeg ville nærmere være bange for om sådanne smykker virkelig kan købes til denne pris. F.eks. lyder en ring i 18kt hvidguldr med brillanter til 2.995,- ret billigt i mine ører. Derfor vil det også være godt med noget "e-handel" logo eller lignende.

Der bliver også nævnt at hele siden skal have en størrelse, så man ikke skal scrolle. Jeg ser ikke noget galt i at man skal scrolle, hvis bare brugerens opmærksomhed bliver fanget når siden skal vises. F.eks. med lækkert produktbillede. Dette synes jeg at du formår. Desuden rigtig godt med responsivt design, så det fungerer på mobile enheder.

Jeg er lidt i tvivl med hensyn til Dankort. Så vidt jeg ved, har 90% af Dankortejerne Visa/Dankort (kan dog ikke huske hvor jeg har det fra, så det er ikke sikkert at det passer).

Mvh
Nill 

Hej Nill,

Fedt med din mening! Wow.. Jeg havde slet ikke set, at siden er så skæv på en ipad? Det må jeg lige få ordnet.
Jeg vil helt sikkert gøre med ud af, at få siden til at fremstå som "sikker". Der skal helt sikkert også nogle trustpilot anmeldelser på, når der kommer nogle anmeldelser på et tidspunkt :)

Tusind tak for dit indlæg - Det har virkelig nogle guldkorn.

Martin:

En fin og brugervenlig hjemmeside.

Har i et CVR på siden eller er det bare mig som har overset dette?

Hej Martin

Nej - Ikke lige nu. Det er jeg igang med at få på plads :)

Igen - Tusind tak for alle jeres indlæg, det er bare få fedt!
Hvis der er flere der vil give deres besyv med, er de mere end vedkommende! :)  

God lørdag til alle jer derude. 

Mvh Gustav

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 16:57

Hvis der er flere der har noget at sige, er folk stadigvæk meget mere end velkommende! :)

God søndag derude! 

Mvh Gustav

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)