Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino medlemmere. 

Jeg ønsker at starte en webshop og gøre brug af dropshipping, men jeg sidder inde med nogle forskellige spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kan svare på. 

1. For at finde de rigtige dropshippings partnere, vil jeg selv kontakte de leverandører jeg ønsker at samarbejde med. Men er der nogle af jer der har nogle gode råd og tips til, hvordan det skal foregå, hvem skal jeg henvende mig til, osv. 

2. Hvilken fortjeneste får jeg? Får jeg en hvis procent del af hvad kunden køber for, er det en forhandlingsaftale man laver med leverandøren og i så fald hvad er det mest 'normale'? 

3. Hvis jeg har flere dropshippingsaftaler og en kunde køber foreskellige ting fra forskellige leverandører via. min webshop, vil kunden så modtage f.eks. 5 forskellige pakker, fra 5. forskellige leverandører? Er der en løsning på, hvordan kunden kan modtage én samlet pakke, eller bliver det for risikabelt og dyrt i porto? 

Håber i kan hjælpe derude. Tak på forhånd! 

/Ditte Marie 

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 07:56

1. Det er jungle at finde den rigtige leverandør, og det er efter min mening kun din egen mavefornemmelse du kan/skal stole på. Det er jo altid bedst hvis man kan møde vedkommende, eller som minimum tale med dem i telefonen. Ellers er det "bare" at prøve sig frem.

2.Fortjeneste er MEGA forskellig alt efter hvad du vil sælge, men der er ingen tvivl om, hvis du selv har lager er mulighederne for høj avance noget større.

3. Det er en af de mange ulemper ved dropshipping du beskriver der, metoden kunne være at få tingene sendt til dig selv, og så pakke dem sammen og sende som en enhed til kunden, men det afhænger igen meget af dit setup. 

Måske du hellere skulle søge dig om efter et lagerhotel, pick and pack lager eller noget i den retning, det er måske bedre og billigere i netop dit tilfælde.

Eller er der skrevet sindsygt meget omkring dropshipping herinde, så brug søgefunktionen flittigt, så finder du nok dine svar noget hurtigere.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:32

Tusind tak for din besvarelse, det hjalp mig! Jeg søger videre :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)