Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo tilbud til dig, der vil se resultater....

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

marjoe:

Hold da op, lige nu er jeg sgu flov over at være Amino medlem, men tanke på at alle tror at vi andre Aminoer er som jer som kommer med disse spydige bemærkninger i denne tråd.

Cicillie kommer med et tilbud, og straks bliver hun overfaldet. men heldigvis syntes jeg hun holder ryggen mere rank, og bevare fatningen. 

Tjekkede lige urlen, da jeg faktisk troede jeg var inde på Arto.dk

Jeg har tænkt over dit svar, og du har faktisk ret. Det ligner ikke noget at gøre opmærksom på problemerne i et tilbud - hverken via ironi eller i mere klar tale. Det kan jeg godt se nu - set i bakspejlet. Det er meget bedre at lade det ligge og lade folk selv rode sig ind og ud. Beklager, at jeg sank så dybt, at jeg tillod mig at gøre opmærksom på, hvad jeg vurderer som temmelig udokumenteret i tilbuddet.

Fremover siger jeg kun noget, hvis nogen skulle spørge - og jeg vil så bare henvise til denne tråd, når jeg næste gang får at vide, at "det kunne have været rart at vide på forhånd". Lige netop den sætning har mange Aminoer sagt eller skrevet til mig gennem årene - som du ved.

Fred og forår. I'm out :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
For bare 2.995,- ex moms kan du komme på side 1 på 4 valgte søgeord.

 

Ikke for at hakke nogle her

 

Til den pris vil jeg da gerne have 2 søgeord, men du skal fortælle mig hvordan de kommer på side 1 , før du får ordren .gerne på en pm eller mail

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Må da indrømme denne tråd er blevet godt og grundigt ødelagt for trådstarter. Det sjove af det hele er at den store i branchen tryner den lille, lidt ligesom se mig se mig jeg er kongen og jeg ved hvad jeg laver og ingen andre kan det samme som mig. Virker rimeligt egoistisk.  Jeg kunne personligt aldrig drømme om og betale 1595 kr i timen for en gang linkbuilding fra splogs og så lidt tilrettelser i titler osv Når andre til meget billigere priser tilbyder præsic det samme som dig. Jeg nægter og tro på at du er feks 5 gange hurtigere til at fuldføre opgaverne end en der tager 300 i timen er. 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

søren feltved:

Må da indrømme denne tråd er blevet godt og grundigt ødelagt for trådstarter. Det sjove af det hele er at den store i branchen tryner den lille, lidt ligesom se mig se mig jeg er kongen og jeg ved hvad jeg laver og ingen andre kan det samme som mig. Virker rimeligt egoistisk.  Jeg kunne personligt aldrig drømme om og betale 1595 kr i timen for en gang linkbuilding fra splogs og så lidt tilrettelser i titler osv Når andre til meget billigere priser tilbyder præsic det samme som dig. Jeg nægter og tro på at du er feks 5 gange hurtigere til at fuldføre opgaverne end en der tager 300 i timen er. 

Nu er det ikke kun timeprisen det handler om. Viden og erfaring koster..

De fleste plejer desuden at forøge timeprisen i takt med større efterspørgelse. Mig bekendt er Thomas altid booked flere måneder frem i tiden - så timeprisen må jo være i orden for hans arbejde, viden og erfaring.
 
Med venlig hilsen

Bastian

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Viden og erfaring ja. Men alle såkaldte seo eksperter køre efter samme princip. Og det er splogs og linkbuilding. Læs et par indlæg om seo og du kan næsten det samme. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

søren feltved:

Viden og erfaring ja. Men alle såkaldte seo eksperter køre efter samme princip. Og det er splogs og linkbuilding. Læs et par indlæg om seo og du kan næsten det samme. 

Aarh... at påstå at man blot kan læse et par blogindlæg og så er man SEO guru er måske lige i overkanten.
Der er jo rigtig mange aspekter i SEO. Det handler jo ikke kun om linkbuilding :-)
 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold da helt op, en drejning den har taget.. waow.. :) 

det havde jeg ikke lige regnet med på den måde. Jeg er ked af vis jeg har trådt nogle over tæerene eller "domæne

Hvis der er nogle der har nogle relevante spørgsmål til mig, om hvordan vi gør det, arbejder med Seo er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til mig. 

Jeg kan desværre ikke tage imod flere lige nu.. da jeg har fået mange henvendelser, så der vil være lidt vendte tid, hvis det er. 

Men god debat.. ;-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kan da oplyse at jeg lige har modtaget første bidrag fra Cecilie.

Som ser prof ud, og så på en søndag aften.

Med mere end 20 søgeords forslag, hvor nogle findes jeg på i forvejen. Og disse forslås udskiftet.

Men hun tør også godt udfordre sig selv med månedlige søgninger på nær 5.000 og med høj konkurrence på Google. Wink

Jeg har derfor bedt hende sende den første faktura til mig Yes

Jeg synes det er dejligt man kan være med til at beskæftige en aminoer, og så en af de ærlige. Yes

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

marjoe:

Hold da op, lige nu er jeg sgu flov over at være Amino medlem, men tanke på at alle tror at vi andre Aminoer er som jer som kommer med disse spydige bemærkninger i denne tråd.

Cicillie kommer med et tilbud, og straks bliver hun overfaldet. men heldigvis syntes jeg hun holder ryggen mere rank, og bevare fatningen. 

Tjekkede lige urlen, da jeg faktisk troede jeg var inde på Arto.dk

Jeg har tænkt over dit svar, og du har faktisk ret. Det ligner ikke noget at gøre opmærksom på problemerne i et tilbud - hverken via ironi eller i mere klar tale. Det kan jeg godt se nu - set i bakspejlet. Det er meget bedre at lade det ligge og lade folk selv rode sig ind og ud. Beklager, at jeg sank så dybt, at jeg tillod mig at gøre opmærksom på, hvad jeg vurderer som temmelig udokumenteret i tilbuddet.

Fremover siger jeg kun noget, hvis nogen skulle spørge - og jeg vil så bare henvise til denne tråd, når jeg næste gang får at vide, at "det kunne have været rart at vide på forhånd". Lige netop den sætning har mange Aminoer sagt eller skrevet til mig gennem årene - som du ved.

Fred og forår. I'm out :-)

Dejligt Thomas...

Fred og forår. Your out...

Mvh Søren

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)