Men jeg er ikke ejer af et firma etc. så tænker på om jeg som privat person må sælge trøjer, i min fritid? Altså som en form for hobby - med fortjeneste.
Skulle jeg meget gerne mene du må, bare du ikke bruger deres billedere osv. Så du skal selv tage nogle billedere. Går ud fra det er ægte varer fra trademen, så ja. GO FOR IT! :-).
(Hvis jeg tager fejl ret mig, drenge!)
Hvis du er interesseret i nogle skjorter af mærket ralph, kan jeg godt hjælpe, hvis dit formål er at sælge videre :) ugurjensen@gmail.com er min mail, spørg løs hvis der er noget, vil med glæde hjælpe nye iværksættere
Skulle jeg meget gerne mene du må, bare du ikke bruger deres billedere osv. Så du skal selv tage nogle billedere. Går ud fra det er ægte varer fra trademen, så ja. GO FOR IT! :-)
-Lyder rigtig godt! Så er der vidst ikke så meget at være bange for.
UgurJensen:
Hvis du er interesseret i nogle skjorter af mærket ralph, kan jeg godt hjælpe, hvis dit formål er at sælge videre :) ugurjensen@gmail.comer min mail, spørg løs hvis der er noget, vil med glæde hjælpe nye iværksættere
Skriver nok lige en mail i løbet af i aften eller i morgen.
Du må gerne have en hobbyvirksomhed, hvor du tjener penge, dog skal du stadigvæk indberette til SKAT, så du kan blive beskattet af din fortjeneste.
Du skal desuden være opmærksom på, at din hobbyvirksomhed kan have konsekvenser af udbetaling af dagpenge/ kontanthjælp (hvis du selvfølgelig modtager en af disse ydelser)
læs dels om pligt til momsregistrering som er 50.000 kr omsætning på 12 mdr i træk her:http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html og