Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundegaver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil meget gerne give vores kunder en lille gave med forsendelserne - har i nogle gode forslag til hvad det kunne være?

Slik er knap så passende til en fitness butik ;-)

Vores avance er meget lille, så det skal gerne være noget der har den lavest mulige enhedspris.

Ha' det godt :-)

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved Bodylab har tilbudt smagsprøver af deres protein pulver engang, jeg ved ikke om de stadig gør det. Men ellers kunne i prøve at høre dem om i ikke kunne erhverve en røvfuld smagsprøver, til en fornuftig pris, det er vel også en reklame for dem, så prisen burde vel kunne diskuteres ;).

Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ting som kunderne bruger ofte, - med jeres navn på kommer de til at tænke på jer ofte. En proteinbar er hurtig indtaget - ude af øje - ude af sind.

Måske en mønt til indkøbsvogne med jeres navn logo / en køleskabsmagnet / kuglepenne / T-shirts / iphone-cover osv.

Skriv gerne for tilbud.

mvh

Nicolai

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere lavet et blogindlæg om, hvorfor gaver sucks... Du kan læse det her, og så håber jeg, at du måske får en god vinkel på, hvordan du evt kan udnytte vareprøver i stedet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe. 

Et par idéer:

Send en kupon med til rabat eller gratis fragt ved næste køb - Alt efter hvad jeres avance tillader.

Smagsprøver

Alt efter kundens placering, kunne man overveje et samarbejde med en fitnesskæde med gavekort/rabat på medlemsskab - måske gratis prøvetræning?

Gratis miniguide til træning, vægttab i digital eller trykt format

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe,

Jeg mener, Bodylab har kørt med en gratis fedtprocent-måler i plast. Den kan umuligt have kostet mange kroner, og det er jo super relevant for jeres kundegruppe.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)