Et godt sted at starte er med en gennemarbejdet forretningsplan, et meget omfattende budget og hvis du så selv har penge at skyde i projektet er du godt på vej.
Det er noget banken sætter pris på, at vise at det hele er nøje gennemtænkt og gennemarbejdet INDEN man drager dem ind i planerne.
Om det kræver en uddannelse kan jeg ikke svare dig på, der er forskel på om du vil sælge pølser på det lokale marked (kræver dog stadigvæk lidt kursus!) eller om du vil sælge konsulentydelser som registreret revisor
Nej det kræver bestemt ikke uddannelse... men selvfølgelig viden indenfor det fag man vil beskæftige sig med.
Planer for din forretning, budget og noget omkring din egen økonomi.
Naah, det er ikke nødvendigt.. jeg er sikker på bankerne vil synes det er rart hvis du har, men det er sådan set ligegyldigt... hvis bare du tror på dit produkt, har nogle gode argumenter for at gå ind på det pågældende marked. Har nogle gode beskrivelser af de eller det produkt du vil sælge. Og et realistisk budget :)
Jeg sidder og tænker på hvordan jeg skal bære mig ad... Jeg mener, jeg kan jo ikke ringe op til mine konkurenter, og spørge dem til råds, feks ang buget... Så hvor kan jeg gå hen og få mine informationer??
Hvad med internetside, hvor går jeg hen og får lavet en side som passer til mit evnt kommende firma??
Hvad med uniformer, timesedler osv... Altså alt i alt, hvor henvender jeg mig?!
Jeg tror fuldt ud på mit projekt, jeg skal bare have mine facs iorden.