Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Navn fjernet] er en fusker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 13:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino brugere,

Egentlig siger det sig selv, hvis man søger på vedkommende på Google. Det vælter ind med dårlig omtale, dårlig Trustpilot rating osv. Jeg vil dog gerne dele min frustration alligevel.

Hvis du står og mangler maskineri, så gør du dig selv en stor tjeneste, ikke at handle med ham. Produkterne er ikke helt i orden, reklamation er umuligt, "kundeservicen" er en rådden proces, han er flabet at høre på, og så skylder han mig en slat penge for noget maskineri, han købte af mig. Han har ikke tænkt sig at betale umiddelbart... Så husk at vær opmærksom på, hvem du giver kredit til. Jeg var lige en tand for hurtig i denne sag og brændte nallerne!

Go' dag derude!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:41 | Låst

Du kan ikke anklage folk herinde. Du kan i hvert fald ikke nævne dem med navn eller andet af den slags.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43 | Låst

Firmaet er konkurs og har været det i snart 9 måneder.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 13:47 | Låst

Hej Tommy,

Samhandlen fandt sted før konkursen, og min advokat kom frem til at det faktisk er en privatgæld af en eller anden grund. Jeg synes bare ikke det bliver ret meget nemmere af den årsag. Jeg er ny herinde og var ikke lige obs på reglerne, men ville blot dele min frustration. Life goes on ;-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:45 | Låst

Prøv at få en aftale med RKI, så du kan tjekke dine kommende kunder der, inden du takker ja til en opgave. Tror hurtig sådan en aftale tjener sig hjem. Bare en god ide, hvis du kan bruge den:) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)