Hej Alle sammen, Er der nu en god alternativ til post Denmark. At sende pakker med dem er dyrt og de lukker flere og flere posthuse. Hvor skal man så hen hvis man skal sende sin webshop post. Er GLS en god alternativ? Hils, Jacob |
alternativ for post Denmark
Det er ikke ukendt med underbetalt/sort arbejde inden for transport branchen det gør måske ikke noget at chaufførene bliver pisset på, bare man for leveret sin pakke til en billig penge.... |
Det kan ikke være min opgave som 'almindelig' kunde at holde styr på det. - Det har vi udmærkede fagforeninger der kan tage sig af. Så det korte svar... Ja. |
Hej Jacob Jeg ved ikke, hvordan de er med hensyn til priser osv., men GLS og UPS kan være et alternativ til Post DK. Med Venlig Hilsen Søren Mathias Nielsen |

lokaldistribution.dk omdeler reklamer aviser, adresserede og pakker |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
og findes de der hvor dine kunder er. og posten og andre pröver at finde andre måder at möde deres kunder, postbutikker, pakkeboxe osv... |
Tak for svarene. Jeg har læst på en anden tråd at det er bedst at starte med post Denmark. Men deres hjemmeside er uoverskueligt hvor man skal åbne al deres pdfer for at blive lidt klogere. Jeg kigger også på GLS og UPS. lokaldistribution.dk har jeg ikke hørt om før. |
Hej Jacob Det er fornuftigt at gå i gang med Post Danmark især, hvis du har mange mindre værdifulde forsendelser, som du tør sende afsted med Maxibrev uden track'n'trace. Ydermere har Post Danmark ligeledes mange udleveringsteder, når man ser både på posthuse og pakkebokse. Det er også Post Danmark de fleste webshops sender med. Har du lidt mere værdifulde forsendelser, bør du sende dem med track'n'trace og her kan GLS og Swipbox godt konkurrere på prisen. GLS har rigtig mange udleveringsteder med gode åbningstider (GLS har i øvrigt de bedste trustpilot reviews). Hvis du er medlem af FDIH kan du få en ganske fornuftig pris med både GLS og Swipbox. Se: http://www.fdih.dk/medlemsfordele/spar-penge/ UPS er rigtig gode til at sende til virksomheder, men i Danmark er de efter min vurdering ikke så god til forsendelser til privat-adresser. Hos Shipbeat (http://shipbeat.com) tilbyder vi et shipping API, der gør det nemt at integrere alle af de ovenstående fragt-udbydere ind i din web-shop. Så det behøver ikke at være svært at komme igang uanset, hvem du vælger. Mvh Kenneth |
Et ultrakort svar fra mig. Servicen er langt bedre, også hvad mine kunder oplever. |
Afhængig af hvor mange pakker du skal sende, så tag et kig på Gul & Gratis. De har en aftale med Post Danmark til meget billigere priser end man kan opnå som lille kunde. Har selv brugt GLS rigtig meget, men efter jeg opdagede Gul & Gratis metoden har jeg næsten udelukket brugt den. En lille pakke som er forsikret og vejer over 500g kan sendes billigere med G&G som pakke end som brev. |