Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ukendt afsender på pakke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Da jeg kom hjem her til aften, lå der en pakkeseddel vores postkasse, med mit private navn på, med en pakke jeg kan afhente på mandag. Pakken kræver kvittering. Nu er det bare således, at jeg ikke har bestilt noget der kræver forsendelse, og afsender er bare "9000"

Hvis "9000" er postnummer, virker det meget usandsynligt at jeg skulle have bestilt noget med levering, da jeg selv bor i 9230 - ca. 10-15 min væk fra næsten alt i 9000 området ....

Er der andre der har modtaget noget med "9000" som afsender?

Venlig hilsen og god weekend forsæt

//pete45

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Er det ikke bare at hente pakken og se ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 21:58

Hvorfor spilder du vores tid med noget så ligegyldigt som en pakke du ikke ved hvem er fra??

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:14

rolig der Ravn ... ingen presser dig til at læse alle topic herinde :)

Jeg spørg forbi man tit har hørt om pakker der bliver fremsendt, uden at man har bestilt varen og bagefter hænger man så på regningen, hvis man modtager pakken. Det jeg var/er mest interesseret i at høre, var om en eller flere kunne genkende afsender navnet "9000"

men tag nu en pils og nyd weekenden, det gør jeg i hver fald :)

//pete

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er et hav af muligheder.

Jeg har indimellem oplevet pakkebude som ikke lige havde tid/var for dovne/ikke kunne stave/m.m. og derfor blot har skrevet afsenderens postnummer på en pakkeseddel. Det virker som det samme der kan være sket i dit tilfælde.

Selvom du ikke kender nogen fra det postnummer, så kan det alligevel godt være noget du har bestilt.
Hvis det f.eks. er fra en webshop der har flere lagre, benytter dropshipping eller har logistiske samarbejdspartnere, så kan du godt opleve at få en pakke der er afsendt f.eks. fra Aalborg - selvom firmaet du har handlet med ligger i København.

Så hvis du har bestilt noget et eller andet sted, så se og få afhentet pakken.

Hvis du ved med 100% sikkerhed at du ikke har bestilt noget nogen steder - og at der ikke er nogen sandsynlighed for at din moster Anna ikke har hæklet dig et par nye vanter, så ligger det dig jo frit for om du er nysgerrig nok til at afhente pakken - eller lade den ryge retur til afsender, når du ikke har afhentet den inden fristens udløb... Det er jo helt op til dig og din nysgerrighed.

/Jesper

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:48

Det er bare en fed postmand som ikke gider skrive resten på Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:05

Det er en bombe.Smile

Eller en gave, returvare, etc.

Eller en fejl.

---

Der er ingen der kan binde dig op på en vare/handel, du ikke har bestilt, bare fordi du har valgt at modtage pakken, så der er ingen grund til at være så paranoid.

Hent pakken. Ring eventuelt først til posthuset og hør hvor den kommer fra.

Hvis postbudet eller afsender har lavet en fejl, så pakken ikke er til dig, kan du afvise modtagelse og pakken sendes retur eller afleveres til den rigtige.

---

Hvis der er en faktura med på noget du ikke har bestilt, så sender du ganske enkelt en skriftlig indsigelse mod bestillingen, og beder afsender hente pakken eller sende en betalt pakkeseddel, så du kan sende den retur.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)