Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Post danmark som fragt mulighed nok ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lægge mig fast på at købe et Postdanmark modul til min magentoshop. Jeg regner med at de fleste af mine kunder vil gøre brug af A-post eller B-post, dog uden at vide det endnu.

Jeg har også kigget på swiftbox og GLS, med er i tvivl om det bliver aktuelt for mig. Det jeg skal sende er stort set kun børnetøj, som jeg ikke gætter på, at kunder vil have sendt som en pakke. Der pris ser ud til at starte omkring de 60 kr, som er væsentligt større en postdanmarks A og B post.

Hvad syntes i ? Skal jeg investere i mere end et postdanmark modul eller prøve at starte med det, og se om der er efterspørgelse fra mine kunder efter andre muligheder ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  www.Billigflag.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste vælger efter min erfaring, Post Danmark alligevel (Med mindre du tilbyder de andre billigere)

Så jeg ville starte med den, og hvis du så har stort frafald på ordre når de når fragt muligheden, kunne man overveje alternativer :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan jeg tilbyde de andre billigere end postdanmark's A og B post ?`Deres start prise på 60 kr er en del over postdanmarks 22 kr for B-post.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  www.Billigflag.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg hentydede til (Muligvis det var billigere ved større pakker, det jeg ikke lige vidste)

Folk vælger det billigste, så tror ikke du får noget ud af de andre moduler :D

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg er som kunde gået fra at være ligeglad mellem Post DK og GLS til at foretrække GLS.

I provinsen er mange posthuse integreret med supermarkeder i mit tilfælde Super Brugsen. Med Post DK er du afhængig af deres egen åbningstid som typisk lukker mellem 16 & 17. Langt fra alle supermarkeder har Post DK´s dropboks. 

Med GLS kan pakker afhentes i hele supermarkedets åbningstid, da den bliver ekspederet via deres lager. Desuden har GLS mange lokale aftaler, og du har derfor mulighed for at vælge mellem flere afhentnigslokationer. 

Så i mit tilfælde er GLS den udbyder der giver mig den bedste fleksibilitet i forhold til afhentning af pakker.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge kun at handle med PostDanmark, frem for flere forskellige.

Du får bedre priser, jo mere du sender.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også bestemt mig for, kun at starte ud med et postdanmark modul

Men GLS og swiftbox, sender de ikke kun pakker ? 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

På min webshop hvor jeg sælger brætspil, har jeg gode erfaringer med Post Danmark. Jeg sender dog også primært pakker. Men alternativerne (GLS og Swipbox) er simpelthen for dyre. Yderligere er det også min erfaring at kunderne er ganske godt tilfredse med Post Danmark.

Mit råd vil derfor være at starte med Post Dk. Når du er i gang kan du altid tilføje en transportør mere eller skifte.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)