Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har ikke særlig god SEO på min side og har overvejet at søge noget semi professionel hjælp. De tilbud jeg har fået har været absurd dyre i forhold til mit budget.

Er det muligt fx. at få noget hjælp der gavner bare en smule og ikke er så dyrt? Simpelthen bare betale en for at bruge 5 timer fx på at optimere de vigtigste ting og hjælpe mig i gang.

Er det noget der kan betale sig?

Med Venlig hilsen

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

Hvis du ikke kommer frem på side 1 eller 2, kan seo være ligegyldig, da det ikke vil fremme dit salg.

Brug i stedet pengene på adwords (betalt annoncering på google).

Du kan ringe til google og få hjælp til dine første annoncer.

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 18:39

Jeg har allerede adwords :) de er bare lige pauset da der har været lidt tekniske problemer med siden. Men hvis jeg skal bruge adwords som erstatning "for altid" bliver det jo også dyrt..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ændrer ikke ved at en smule seo ikke er noget værd, da en placering på side 3 eller 5 ikke giver omsætning i din butik.

En optimering af dine Adwords-annoncer, så din ROI bliver forbedret er bedre givet ud med et lille budget.

SEO er ikke en engangsydelse, men vedvarende arbejde, især på keyword med konkurrence.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 19:06

Hej,

Jeg har lige haft den erfaring at det ikke er meget svært at komme på side 1-2... vi har nu lavet lidt seo på shoppen i 2-3 måneder og vi er allerede på side 1 og 2... hopper stadig lidt. 

Det har også lidt at gøre med hvordan man laver seo... der findes effektiv måde og så den måde hvor du har en Sblok som ikke giver ret meget tit.

Jeg syntes det betaler sig meget med ordentlig seo arbejde. Det tager tid men det er tiden værd og pengene man investerer

Det der er svært ved seo er at blive nummer 1... efter det er nået er det mere konstant arbejde og det kan man måske selv gøre uden at man skal betale nogen :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

mirko nimz:
Jeg har lige haft den erfaring at det ikke er meget svært at komme på side 1-2... vi har nu lavet lidt seo på shoppen i 2-3 måneder og vi er allerede på side 1 og 2... hopper stadig lidt.

Nu varierer opgaven alt efter konkurrence. Der findes så meget konkurrence på salg af ure, at det ikke er realistisk at opnå noget relevant med 5 timers arbejde, som trådstarter forespørger.

Der skal ganske enkelt en væsenligt større indsats til i så konkurrencepræget et marked.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:33

Karsten Sønderup Hansen:
Nu varierer opgaven alt efter konkurrence. Der findes så meget konkurrence på salg af ure, at det ikke er realistisk at opnå noget relevant med 5 timers arbejde, som trådstarter forespørger.

Det er nu heller ikke 5 time vi har brugt. som sagt jeg sidder med det allene og jeg bruger om ugen 12-20 timer bare på seo. Jeg er klar over at det ikke er nemt med ure, men der er satme også mange der leder efter sexlegetøj ;)

Seo er ikke noget der kan laver på få timer, men de rette metoder er det muligt at komme langt uden at bruge mega meget tid :)

Det er så min holdning :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:41

Hvad betyder absurd dyrt, og hvilken form for seo - teknisk analyse eller linkbuilding osv.? Selvfølgelig er der ikke i sig selv så stor værdi ved at ligge på side 2, men derfra er springet til side 1 trods alt bedre til at overskue. Kan fortælle, at Amino signaturlinket kan være en stor hjælp, hvis du laver nogle sjove tekster på din hjemmeside, og at alle dine kommentarer på debattten osv. også kan give dig et seo-boost, hvis du bruger et godt signaturlink herfra.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:04

Mikkel288:

Hej Alle,

Jeg har ikke særlig god SEO på min side og har overvejet at søge noget semi professionel hjælp. De tilbud jeg har fået har været absurd dyre i forhold til mit budget.

Er det muligt fx. at få noget hjælp der gavner bare en smule og ikke er så dyrt? Simpelthen bare betale en for at bruge 5 timer fx på at optimere de vigtigste ting og hjælpe mig i gang.

Er det noget der kan betale sig?

Med Venlig hilsen Mikkel

Hej Mikkel.

Det er en velkendt udfordring, at det er svært at finde pengene til den ret langsigtede investering, som SEO er, for mange virksomheder.

Mange vælger derfor at starte med at gøre det selv, og det har den fordel, at de senere bliver dygtigere indkøbere af SEO-ydelser, når budgettet er til det.

En anden mulighed er helt klart at starte med små investeringer. Måske bare at købe to eller tre timers hjælp fra en af de dygtige SEO-konsulenter hver måned.

Mvh Anders Saugstrup 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)