Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsregistrering ved 50000 kr, hvad med fragten?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja hvis du kan forventes at sælge for over 50.000 kr på en 12 mdrs periode skal du ha momsnummer og hvis hvis du skal importere noget fra uden for EU skal du ha importregistrering.

For at få CVR / virksomhed skal du søge EN af de to - og jeg ville da sætte kryds i begge, men du behøver ikke i ansøgningen til statsamtet skrive andet end du søger tilladelse til at oprette CVR som i mit foregående link. Når du så ha OK, så skal du sætte kryds i moms (og import f.eks) og det koster helt og aldeles gratis det hele, dispensationsansøgning og stifte personlig virksomhed er gratis i Danmark

god vind med med

John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:19

Tak jeg forventer nemlig at omsætte for over/tæt på de 50.000.kr på 12 mdr. Import skal jeg ikke med det jeg vil tilbyde.

Jeg er glad for du gad at kommentere her John og forklare mig det, da jeg på ingen måde troede det ville være gratis :)

Hvordan sætter jeg kryds ved moms efter jeg har fået tilladelse? Er det i et brev hvor der står hvad jeg ønsker at oprette eller noget lignende? 

Min far har nemlig også selv prøvet at ville starte op med en vognmandsforretning, men der kostede det hvis noget med 50.000 med momsregistrering, det samme med min mormor som har haft personlig virksomhed.

Tak John

Mvh. Frederik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)