Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Filtrere sine egne søgninger fra ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver en del tests på min webshop, bla søgninger hvor jeg søger på forskellige produkter. Er det muligt at filtrere sine egne søgninger fra, så jeg kun kan se hvad kunderne søger på og ikke også hvad jeg søger på ?

Jeg tænkte at man kunne sætte et filter op på min IP adresse, men kan ikke lige finde en sådan funktion i Magento.

Findes den ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 21:34
Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:08

Tak Mikael :)

Jeg har installeret det, men kan simpelten ikke se, hvor jeg gøre brug af dette modul. Har du prøvet det, eller har du en ide til hvor det gemmer sig ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:13

Det lykkedes mig at finde det under - System > Configuration > Sales > Search IP Filter

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:22

Det kan jeg ikke få til at virke :( Selvom jeg indtaster min IP adresse så bliver mine egne søgninger stadig registreret.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)