Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - "Log ind for at se betalings muligheder"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvorfor prestashop forlanger kunderne er logget ind inden de kan se betalings mulighederne. Har valgt One page chackout, da det jo selvsagt er langt nemmere end de 5 trin som standard. Men man kan ikke ligge en bestilling før man er logget ind, hvilket jo er ret upraktisk. Kan det ændres, eller skal ens kunder trækkes igennem de 5 trin for at betale?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:53

Hej,

Ved ikke hvilken version du bruger af prestashop. Men på min side www.ithansen.dk Der kører jeg med version 1.5.4.1

Og der kan du i backoffice gå ind under Præferencer. Og derefter Ordrer. Og der kan du så vælge "Ordreforløb: One Page CheckUd (1 side) Hvis du ikke ønsker 5 trins metoden.

Yderligere under kommer der et punkt der hedder "Aktiver gæste CheckUd" Så marker den så kan folk handle som gæst i stedet for at oprette en konto eller logge ind.

Mvh. Kim Smile

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:06

Jeg brugeren version 1.5.6.2 - Jeg har den samme mulighed i menuen som du beskriver, men det virker bare ikke i praksis. Man kan ikke få lov at vælge en betalingsmetode så længe man ikke er logget ind, og det er jo lidt dumt når man accepterer "gæste check-ud"

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:32
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:55

Kim Hansen:

Hej,

Ved ikke hvilken version du bruger af prestashop. Men på min side www.ithansen.dk Der kører jeg med version 1.5.4.1

Og der kan du i backoffice gå ind under Præferencer. Og derefter Ordrer. Og der kan du så vælge "Ordreforløb: One Page CheckUd (1 side) Hvis du ikke ønsker 5 trins metoden.

Yderligere under kommer der et punkt der hedder "Aktiver gæste CheckUd" Så marker den så kan folk handle som gæst i stedet for at oprette en konto eller logge ind.

Mvh. Kim Smile

hey

Hvad er det for en check ud modul som du bruger ?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:18

Sådan fungerer Prestashop's indbygget "One page checkout" kunden skal udfylde alle informationer inden de kan se betalingsmuligheder.

Vil anbefale dig at investere i et one page checkout modul f.eks. fra canin.sk

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:22
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)