Er der nogen der ved hvorfor prestashop forlanger kunderne er logget ind inden de kan se betalings mulighederne. Har valgt One page chackout, da det jo selvsagt er langt nemmere end de 5 trin som standard. Men man kan ikke ligge en bestilling før man er logget ind, hvilket jo er ret upraktisk. Kan det ændres, eller skal ens kunder trækkes igennem de 5 trin for at betale?
Ved ikke hvilken version du bruger af prestashop. Men på min side www.ithansen.dk Der kører jeg med version 1.5.4.1
Og der kan du i backoffice gå ind under Præferencer. Og derefter Ordrer. Og der kan du så vælge "Ordreforløb: One Page CheckUd (1 side) Hvis du ikke ønsker 5 trins metoden.
Yderligere under kommer der et punkt der hedder "Aktiver gæste CheckUd" Så marker den så kan folk handle som gæst i stedet for at oprette en konto eller logge ind.
Jeg brugeren version 1.5.6.2 - Jeg har den samme mulighed i menuen som du beskriver, men det virker bare ikke i praksis. Man kan ikke få lov at vælge en betalingsmetode så længe man ikke er logget ind, og det er jo lidt dumt når man accepterer "gæste check-ud"
Ved ikke hvilken version du bruger af prestashop. Men på min side www.ithansen.dk Der kører jeg med version 1.5.4.1
Og der kan du i backoffice gå ind under Præferencer. Og derefter Ordrer. Og der kan du så vælge "Ordreforløb: One Page CheckUd (1 side) Hvis du ikke ønsker 5 trins metoden.
Yderligere under kommer der et punkt der hedder "Aktiver gæste CheckUd" Så marker den så kan folk handle som gæst i stedet for at oprette en konto eller logge ind.