Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg i webshop men ingen salg - sko i større størrelser

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Shoe-soul.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas,

skal have talt med en ansat hos Google ang. Google AdWords alligevel, så der kan jeg bringe det op.

Tusind tak for hjælpen! :-)

Mvh

Charlotte

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:47
Hej Charlotte,

Jeg stod (og nok stadig står :-) i samme situation, hvor jeg havde besøg uden ordre. Jeg har i denne måned fået annoncering på en relevant hjemmeside, hvor folk med interesse for styling af biler mødes - dette gav ordre ret hurtigt. Det er vigtigt med målrettet markedsføring - fx havde jeg brug for at annoncere hvor folk ikke blot havde interesse for biler, men mere præcist folk med interesse for biler og styling af dem. Et medie som Bilbasen er ikke interessant for min webshop, da de fleste her er interesseret i en bil, som kan kører fra A til B. Nu ved jeg ikke om dine sko er målrettet en særlig målgruppen, men i givet fald vil det være en ide med indsnævring.

Derudover få Google Adwords (som du er i gang med, jeg har også talt med en fra Google og de er behjælpelig) og sammenkoble med Google Analytics, således du kan spore, hvad der giver ordre. Herudover vil jeg også anbefale dig affiliate markedsføring - jeg benytter Partner-Ads.com. Jeg har dog kun fået en ordre (mit marked er også snæver), men til gengæld en masse trafik uden at betale.

Mht. selve webshoppen, så vil jeg personligt foretækker altid at kunne se "Læg i kurv"-knap. Forstår ideen med at først at vælge str. og herefter at komme skoen i kurven, her kunne alternativet være at knappen havde en anden farve. Problemet er også, at siden loades ved valg af str. Det giver en dårlig oplevelse, i stedet vil en AJAX-funktion være at foretække.
Du mangler også nogle stemningsbilleder - kunderne skal have en ide om hvorledes skoene vil se ud i fuld outfit. Jeg har selv anbragt et stemningsbillede, hvorved mine LED pærer kan ses i funktion - dette gav en ordre inden for 10 min.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:49

Hej Charlotte

Hvis du har lyst, vil jeg gerne give et bud på noget markedsføring der måske kunne virke for dig...

smid mig en mail med dine kontakt oplysninger, så kan jeg give dig et kald når du har tid.

Ukristensen(AT)ebay.com

Tilmeldt 21. Aug 13
Fra  Shoe-soul.dk Skrevet kl. 20:25

Hej Fahan Mahmood,

mange tak for dit lange og grundige svar! Jeg vil helt sikkert se nærmere på dine anbefalinger og se tingende an, tak fordi du tog dig tid.:-)

Mvh

Charlotte

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:23
Jeg går udfra du er medlemmer af facebookgrupper for høje mennesker og også størree fødder.

Jeg kan ik præcist huske hvad grupperne hedder
Tilmeldt 21. Aug 13
Fra  Shoe-soul.dk Skrevet kl. 13:48

Mange tak fro dit indlæg!

Det er hermed gjort og rammer jo lige ind i målgruppen :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:28

Kan godt være det bare er mig - men hvordan smider jeg noget i kurven?

http://www.shoe-soul.dk/shop/lola-ramona-angie-242p.html 

Det er fra forsiden, men det eneste jeg kan gøre er, at gøre den til "favorit".

Hvis du har flere af den slags - kan det sagtens være derfor.

Du bør gøre sådan, at "købsknappen" er synlig - så lige den på denne sko http://www.shoe-soul.dk/shop/fly-london-hade-316p.html først kom frem når jeg valgte størrelse. Så er det bedre den er fremme (ellers tror mani kke den er på lager) og så skal systemet "brokke" sig, hvis ikke man vælger størrelse.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:37

Hej

Din produktside har stort forbedringspotentiale :-) fjern alt overflødigt - du har en masse social knapper - bruger folk dem på det her step i din shop? favorit? osv - i en shop er need to have alfa og omega så væk med alt som du ikke kan give en rigtig god forklaring, hvilken værdi det giver for kunden (eller evt. dig)

også et problem, at der ikke er købsknapper før du har valgt en variant - det må laves mere smart - når du står på en kategoriside -ingen købsknapper - alt hvad der er uventet for en kunde virker mærkeligt og de finder et andet sted - alle andre webshop har købsknapper overalt

husk på nettet er det virkelig marginaler, som gør en forskel og

mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 21. Aug 13
Fra  Shoe-soul.dk Skrevet kl. 21:39

Hej Kristian,

så er der blevet rettet lidt til i shoppen - tusind tak for din hjælp! :-)

Mvh

Charlotte

Tilmeldt 21. Aug 13
Fra  Shoe-soul.dk Skrevet kl. 21:43

Hej Henrik

point taken! :-)

Jeg har nu ryddet op på siden - tusind tak!

Mvh

Charlotte

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)