Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite forklædt som abonnementsite

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg røg gennem facebook ind på denne side:[Link fjernet af moderator] - Siden er forklædt som et dealsite, men bygger på månedlige abonnementer. Det endte med en bestilling, af hvad jeg troede var en enkel deal. Kort efter fik jeg dog undersøgt siden og dens terms og manglende kontakt info.

Jeg er ellers altid typen som undersøger trustpilot etc og tjecker kontaktinfo inden køb, men denne gang glippede det.

Hvordan forholder jeg mig til at få annulleret min bestilling, og stoppet siden opkræver penge fra mig løbende fremover ?
Kontakter jeg banken, forbrugerklagenævnet eller ?

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:34

Jeg ville prøve banken, kan godt se at de nok ikke svarer aligevel hvis man skrev til demSmile

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 17:58

Ja, kontakt banken for at få pengene tilbage.

Herudover kan du sende dem videre til forbrugerombudsmanden hvis du vil bruge tid på det. Det fremgår ikke - udover dybt nede i deres betingelser - at man binder sig for 6 måneder til 499 / måned. Og derudover står der, at de beholder 10% af beløbet hvis man bruger sin 14 dages fortrydelsesret. Begge ting er i strid med dansk lovgivning.

Lotto24 har lige fået en bøde for noget tilsvarende (abonnement uden det fremgår tydeligt).

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Tak for opslaget. Jeg var lige ved at falde i selv i dag, men søgte lidt på Trustpilot (hvor jeg intet fandt) og herefter på Google, hvor jeg fandt dit indlæg.

Og kæmpe olfert til Aminos moderatorer for at fjerne linket til xxxxxx. Moderatoren skal fjerne reklamelinks, men det er meget relevant for en advarsel at man kan se hvem advarslen drejer sig om. Heldigvis stod det på Google, fordi de ikke har opdateret deres indeksering af indlægget endnu. Ellers havde jeg ikke fundet det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35

Jeg er desværre også hoppet i med begge ben, og er så ærgerlig over nogle kan finde på at lave disse svindelnumre. Jeg har betalt for hvad jeg troede var et gavekort til Mac. Donald til 49 kr. og et gavekort til Nette til 100 kr. Jeg er ikke blevet trukket mere, men frygter det værste.. Jeg har skrevet til dem og opsagt alt der måtte være, som jeg ikke selv var bekendt med, og fået svar at jeg nu er afmeldt??? I dag kom der så en mail med, at jeg ikke får pengene tilbage for mit VIP medlemsskab, som jeg sagde ja til da jeg købte varerne??? Jeg er spærret mit dankort og håber ikke der sker mere. Er der nogen som ved mere om man virkelig hænger på medlemsskabet rent juridisk?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Buus:
Og kæmpe olfert til Aminos moderatorer for at fjerne linket til xxxxxx. Moderatoren skal fjerne reklamelinks, men det er meget relevant for en advarsel at man kan se hvem advarslen drejer sig om

Kæmpe olfert til dig! Det er ikke tilladt at hænge folk ud på Amino ... heller ikke klaphatte som tilsyneladende ikke overholder loven!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Buus:
Og kæmpe olfert til Aminos moderatorer for at fjerne linket til xxxxxx. Moderatoren skal fjerne reklamelinks, men det er meget relevant for en advarsel at man kan se hvem advarslen drejer sig om.

Du må ikke navngive andre som du mener snyder eller laver andet som du mener er forkert. Grunden til dette har været oppe at vende mange gange og navne/adresser m.m. VIL blive fjernet.

Der vil altid være 2 sider af en sag og Amino skal ikke stille sig som dommer i sådan en sag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)