hos poise of danmark får du det ikke skræddersyet, og jeg er sikker på kvaliteten ikke kan være ret god, til de priser de køre med. Et eller andet sted må de spare, ellers kan jeg ikke helt se hvordan de kan være så billige i forhold til andre steder.
Har læst et interview med dem i Arena, og de får så vidt jeg husker deres jakkesæt syet i Kina. Desuden har de skåret så mange unødvendige omkostninger væk som overhovedet muligt, og kan derfor levere til en meget lav pris. Jeg er ikke af den opfattelse, at deres jakkesæt skulle være af dårlig kvalitet. Jeg har ikke selv købt der, men jeg har en H&M habitjakke der kostede omkring 300,-, og den vil jeg bestemt ikke sige er af dårlig kvalitet. Det er ikke skræddersyet, nej, men dårlig kvalitet er jeg sikker på det ikke er.
Suitsu.dk er så vidt jeg ved, et af de billigste steder at få et skræddersyet
jakkesæt i Danmark, og det skulle eftersigende være rigtigt god
kvalitet og levere en god service.
du skulle prøve www.mortenthygesen.dk for det først har jeg været utrolig glad for mit sæt som er lavet i en super 150 og jeg fik det lavet på 18 mål og han kom hjem til mig for at måle mig op udover dette yder han en helt eminent service og jeg fik mellem 50-100 forskellige stof prøver at se på plus alverdens synings metoder til kun 3900,- og der var små 3ugers leverings tid ham der var hos mig hedder allan schmidtke og har tlf 31351981 prøv at give ham et kald han kan sikkert hjælpe dig
du skulle prøve www.mortenthygesen.dk for det først har jeg været utrolig glad for mit sæt som er lavet i en super 150 og jeg fik det lavet på 18 mål og han kom hjem til mig for at måle mig op udover dette yder han en helt eminent service og jeg fik mellem 50-100 forskellige stof prøver at se på plus alverdens synings metoder til kun 3900,- og der var små 3ugers leverings tid ham der var hos mig hedder allan schmidtke og har tlf 31351981 prøv at give ham et kald han kan sikkert hjælpe dig
hvad siger du til noget nyt indenfor jakkesæt? Et skræddersyet jakkesæt i NaNo-stof 130 metervare 100% Wool. Til kun 3499kr
Processen: Opmåling, valg af stoftype, farve og model efter helt eget ønske. Der bliver ringet til skrædderen og givet oplysningerne derefter klippes stoffet til og jakkesættet syes sammen af skrædderen. (IKKE nogen færdig lavet der tilpasses!).Kunden har jakkesættet efter ca, 2 uger.
Du besvarer en tråd, som oprindeligt er næsten 3 år gammel, og som sidst har været aktiv for mere end et år siden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn