Er der nogen herinde der ved hvad det ca. koster for skræddersyede skjorter og jakkesæt i en o.k. kvalitet, og hvem man skal henvende sig til ?...
På http://kejserensklaeder.dk/ kan man bestille skræddersyede skjorter, er der nogen der har prøvet det ?.. Man indtaster simpelthen mål, ønsker, osv..
Hos www.tailorstore.dk kan man få skræddersyet sine skjorter, samt bestille manchetknapper, sokker, slips osv... Jeg fandt også engang en webshop hvor man kunne købe jakkesæt, men kostede omkring 6-7K...
Jeg drager selv til tyrkiet i uge 42, og skal i den anledning se om jeg kan skaffe mig et skræddersyet jakkesæt dernede, så må vi se hvad prisen er dernede :)
jeg har tidligere selv bestilt hos tailorstore, og blev slemt skuffet over kvaliteten. Jeg har tilgengæld fundet en super leverandør gennem: www.skræddersyettøj.dk, som leder ind til Kejserens Klæder, skjorterne er af en virkelig god kvalitet.
Jeg har bestillt op til flere skjorter derinde, det er super smart, du indtaster bare din mål eller bestiller en tid hos dem. Så klare de resten, hvis du indtaster dine mål som jeg gjorde, tjekker de også dine mål igennem, og du får en mail, med evt. mål du skal kigge på igen. Jeg fik min skjorte i løbet af to uger, selvom i deres handelsbetingelser står op til 28 arbejdsdage.
Jeg Kan varmt anbefale stedet... når skjorten passer er det super nemt og genbestille. Da jeg bestilte fik jeg 20% rabat fordi jeg købte 3 stk.
hos poise of danmark får du det ikke skræddersyet, og jeg er sikker på kvaliteten ikke kan være ret god, til de priser de køre med. Et eller andet sted må de spare, ellers kan jeg ikke helt se hvordan de kan være så billige i forhold til andre steder.