Mener egentlig ændringer ligger i tandhjulet indstillinger og under sprog men mener den nemme løsning for en enkelt ændring er at trykke MERE når du laver en ny faktura, og så fjerne hak i vis betalingsbetingelser - hvorefter jeg som den først linje i faktura teksten - da det er vigtigt kunden ser det, ville skrive - FORSKUDSBETALING AFTALT - VARE LEVERES (YDELSE) FØRST EFTER BETALINGENS MODTAGESE eller hvad der nu passer med det aftalte
Og så i de næste linjer selve beskrivelsen
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg kan åbenbart kun ændre ordlyden af Netto kontant sådan at der står Forudbetaling på fakturaen, men jeg skal være opmærksom på at den stadig hedder Netto Kontant når jeg skal vælge det på kundens opsætning. lidt fjollet.
Det kan de også. Men der er kun 3 preindstillede muligheder
Netto
Netto Kontant
Løbende måned
Her mangler jeg muligheder såsom Forudbetaling.
Jeg kan åbenbart kun ændre ordlyden af Netto kontant sådan at der står Forudbetaling på fakturaen, men jeg skal være opmærksom på at den stadig hedder Netto Kontant når jeg skal vælge det på kundens opsætning. lidt fjollet.
Hej Benjamin.
Vi har ikke lavet en funktion til forudbetaling endnu.
enig - og mon ikke Dinero tager det på huskelisten hvis du skriver det til deres support men så er det altså heller ikke meget værre heller .- du kan ændre til lige den tekst du vil og må finde dig i det findes under netto kontant .- det er jo til at huske og kunden ser det ikke - eller du kan slå betalingsbetingelser fra og skrive det i teksten
Jeg tror dinero ændrer hen ad vejen, men så er det altså ikke værre - og slet ikke for gratis brugere hvor fakturanen kan blive totalt som man ønsker med forundbetaling som tekst, mens betalere nok vil forvente tilretning af sådanne små bugs lidt hurtigere
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg tror dinero ændrer hen ad vejen, men så er det altså ikke værre - og slet ikke for gratis brugere hvor fakturanen kan blive totalt som man ønsker med forundbetaling som tekst, mens betalere nok vil forvente tilretning af sådanne små bugs lidt hurtigere
Hej John
For en gangs skyld er vi ikke enige. Når Dinero vælger at gå ind på markedet med et gratis program, skal de naturligvis give samme service som til deres betalende kunder, når der opstår fejllignende tilstande. Det var noget andet hvis de havde en klar beskrivels af, at gratisudgaven indeholder disse funktioner ( xxxx ) og betalingsudgaven indeholder disse funktioner ( yyyy ).