Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero spørgsmål - Ny betalingsbetingelse

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:

Cookie - John Hannover:
Jeg tror dinero ændrer hen ad vejen, men så er det altså ikke værre - og slet ikke for gratis brugere hvor fakturanen kan blive totalt som man ønsker med forundbetaling som tekst, mens betalere nok vil forvente tilretning af sådanne små bugs lidt hurtigere

Hej John

For en gangs skyld er vi ikke enige. Når Dinero vælger at gå ind på markedet med et gratis program, skal de naturligvis give samme service som til deres betalende kunder, når der opstår fejllignende tilstande. Det var noget andet hvis de havde en klar beskrivels af, at gratisudgaven indeholder disse funktioner ( xxxx ) og betalingsudgaven indeholder  disse funktioner ( yyyy ). 

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Hej Viggo.

Det er på ingen måde en fejl - det er bare en funktion vi ikke har :)

Lige som der er andre systemer som ikke har bilag i skyen f.eks.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32

Viggo Poulsen:
Når Dinero vælger at gå ind på markedet med et gratis program, skal de naturligvis give samme service som til deres betalende kunder, når der opstår fejllignende tilstande. Det var noget andet hvis de havde en klar beskrivels af, at gratisudgaven indeholder disse funktioner ( xxxx ) og betalingsudgaven indeholder  disse funktioner ( yyyy ). 

1 der er ikke forskel på betaling eller ikke betaling i det forhold

2 man kan ændre til forudbetaling på to måder og ganske let

3 eneste problem er, at de tre felter man har og som man kan vælge tilpasset tekst til fakturaen i, er fast tekster, kunne ha været 1, 2 3 men ændre man 1 (som er netto kontant) til at den skal skrive FORUDBETALING til kunden, så bliver fakturaen 100% korrekt. Jeg synes det er bagatelagtigt om man lige skal huske at vælger man fremover betalingsfelt 1 (netto kontant) har man sat den til at skrive forudbetaling. Det afgørende er, at det er 100% korrekt på fakturaen

at huske hvad man har sat de tre felter for betaling som man kan vælge mellem, til at skrive på fakturaen, må være meget let

jeg synes dinero skal bruge kræfter på andet i pipeline listen end en sådan ren småting som er så let at styre og som bliver 100% korrekt på fakturaen - 

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:42

Cookie - John Hannover:
jeg synes dinero skal bruge kræfter på andet i pipeline listen end en sådan ren småting som er så let at styre og som bliver 100% korrekt på fakturaen

Er enig i at det ikke er verdens største problem, tråden her var også blot for at få en løsning. Men man kunne jo så fra Dinero's side informere om at det er den måde man kan gøre det på.

Det er dog heller ikke verdens største opgave at løse, da det er to linjer tekst der skal kunne tilføjes i sprogindstillinger. Så tror ikke de kommer bagud i flere måneder med andre "mere vigtige" ting.

Er tilfreds med løsningen der lige pt er, men som betalende kunde ville jeg forvente at systemet havde denne mulighed fra "fødslen". Det samme med flere andre funktioner, hvilken er årsagen til at jeg ikke vil betale for det endnu, da jeg simpelthen ikke synes det er et full service regnskabsprogram - endnu.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:56

Benjamin Hammersholt:

Cookie - John Hannover:
jeg synes dinero skal bruge kræfter på andet i pipeline listen end en sådan ren småting som er så let at styre og som bliver 100% korrekt på fakturaen

Er enig i at det ikke er verdens største problem, tråden her var også blot for at få en løsning. Men man kunne jo så fra Dinero's side informere om at det er den måde man kan gøre det på.

Det er dog heller ikke verdens største opgave at løse, da det er to linjer tekst der skal kunne tilføjes i sprogindstillinger. Så tror ikke de kommer bagud i flere måneder med andre "mere vigtige" ting.

Er tilfreds med løsningen der lige pt er, men som betalende kunde ville jeg forvente at systemet havde denne mulighed fra "fødslen". Det samme med flere andre funktioner, hvilken er årsagen til at jeg ikke vil betale for det endnu, da jeg simpelthen ikke synes det er et full service regnskabsprogram - endnu.

Hej Benjamin

Jeg ligger det gerne på ønskelisten - men vi prioritere opgaverne efter, hvor det giver flest brugere gavn.

Jo flere brugere som melder dette ønske ind på supporten, jo hurtigere kommer det :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:58

Rasmus Theilsø Madsen:
eg ligger det gerne på ønskelisten - men vi prioritere opgaverne efter, hvor det giver flest brugere gavn.

Helt fair :)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:45

Rasmus Theilsø Madsen:

Hej Viggo.

Det er på ingen måde en fejl - det er bare en funktion vi ikke har :)

Lige som der er andre systemer som ikke har bilag i skyen f.eks.

De bedste hilsner

Rasmus

Hej Rasmus

Jeg forholdt mig egentligt ikke til om det var en fejl eller ej. Blot til den sætning om at betalende kunder ville forvente en hurtigere tilretning af bugs (ikke min ordlyd, blot et citat). Det ville svare til, at hvis en kunde ringer for at spørge ind til en funktion i mit program, vP Faktura, skulle jeg først spørge om kunden brugte gratisudgaven, eller betalingsudgaven. Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:53

Viggo Poulsen:
Jeg forholdt mig egentligt ikke til om det var en fejl eller ej. Blot til den sætning om at betalende kunder ville forvente en hurtigere tilretning af bugs (ikke min ordlyd, blot et citat). Det ville svare til, at hvis en kunde ringer for at spørge ind til en funktion i mit program, vP Faktura, skulle jeg først spørge om kunden brugte gratisudgaven, eller betalingsudgaven. Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre.

Hvor ser du vi skriver noget der minder om det Viggo?
Det er helt sikkert ikke vores politik!
Bugs bliver rettet, uanset om det er til gratisbrugere eller betalende, så meget er sikkert.

De bedste hilsner

Martin

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:07

Martin Thorborg:
Hvor ser du vi skriver noget der minder om det Viggo?
Det er helt sikkert ikke vores politik!
Bugs bliver rettet, uanset om det er til gratisbrugere eller betalende, så meget er sikkert.

Hej Martin

Det var ikke en kommentar til noget I skrev, men en kommentar til John Hannovers indlæg. Her stod "og slet ikke for gratis brugere hvor fakturanen kan blive totalt som man ønsker med forundbetaling som tekst, mens betalere nok vil forvente tilretning af sådanne små bugs lidt hurtigere" . Min holdning er klar som jeres, at uanset om det er gratisudgaven eller betalingsudgaven skal behandlingen selvfølgelig være ens. Derfor var overskriften på mit inlæg også "Hej John, For en gangs skyld er vi ikke enige". (john har i øvrigt min største agtelse, da han altid giver gode, uddybende svar).

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:11

Ahh ok, så misforstod jeg dig.
Sorry.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:07

Viggo Poulsen:
Her stod "og slet ikke for gratis brugere hvor fakturanen kan blive totalt som man ønsker med forundbetaling som tekst, mens betalere nok vil forvente tilretning af sådanne små bugs lidt hurtigere"
måske også dårligt forklaret

Udgangspunktet var- at der ikke var en fejl, Fakturaen kunne blive præcist som ønsket man måtte bare acceptere at man lige skulle vide hvordan og sagen er helt ens for betaling og ikke betaling. Min menig er så, at hvis man er helt gratis bruger af noget, så er sådan en lille irritation som intet betyder for fakturaen måske til at leve med - beskrevet som - så er det ikke værre. Derimod vil man sikkert opleve, at betalere til systemer stiller hårdere krav til selv små irritation skal rettes, ud fra "jeg betaler - jeg befaler" - og gratis brugere giver lidt længere snor med sådan rene småtilregninger

Her er alt ens for betaler og ikke betaler og der er ikke tale om et rigtigt problem i virkeligheden når fakturaen bliver helt som man vil ha den, blot hedder den knap man trykker på noget misvisende, som man dog selv ved alt om når man ændrer tekst fra kontant betaling til forskudsbetaling

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)