Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Bonusodds.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har indenfor den sidste måned færdiggjort siden www.bonusodds.dk .

Siden er en affiliate-side opbygget på bonusordninger hos de forskellige bookmakere med Dansk Spillelicens.

I den forbindelse har jeg fået siden vurderet her på Amino. Det gav en masse konstruktiv feedback, som jeg aktivt har brugt til at rette de fejl der måtte være, samt ændre på nogle ting. Jeg vil meget gerne have den vurderet igen her efter disse rettelser er implementeret. Både indholdsmæssigt og designmæssigt er jeg lydhør overfor forbedringer og ændringer.

Alt konstruktiv kritik (positiv som negativ) er meget velkomment, og vil blive behandlet særiøst...... Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der vil komme med deres mening, det håber jeg da....... Wink

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser super godt ud! 

- hvor har du fået din livescore fra? :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kasper! Big Smile

Livescoren er lavet i samarbejde med Unibet.

Fra Gistrup
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale at "locke" din right side bar. Den del hvor du har bookmaker ratings samt reklamen med jeres åbne fb gruppe.

Lock den, så når du scroller nedad følger de med. 

Ellers ser den rigtig flot ud :)

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en meget brugervenlig hjemmeside du har fået opbygget dig. Det er nemt at finde rundt. Det er godt at du har fremhævet at alle bookmaker du reklamere for har dansk spillelicens. Det gør at folk vil føle sig lidt mere trykke. Pæne farvevalg til siden, dog kunne jeg godt tænke mig en anderledes farve i siderne, som måske var lidt mere forfriskende/livlig.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input og de rosende ord.

Både forslagene med farvevalg og låsning af sidebaren vil jeg særiøst overveje. Wink

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at "bumbe" denne, for at se om der skulle være flere der ville give lidt feedback til min side..... Wink

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig en brugervenlig samt dejlig overskuelig side du har skabt dig her Kenneth. Det ser yderst prof ud. Især sammenlignet med andre affiliate sites i samme kategori som din. 

Jeg synes du via Google InPage skal finde ud af hvor meget din header bannerreklame konventere. Når de besøgende forhåbenligt kommer strømmende snart, så du har lidt data at gå ud fra.

Hvis din konventering her i lav synes jeg du skal fjerne det helt. Dine besøgende skal nok få trykket på et affiliate link et andet sted på din side, hvis de er i målgruppen. Erstat bannerpladsen med en “tilmeld nyhedsbrev - med spilforslag“ boks eller lignende.. Også ellers bare spam løs med affiliate links der igennem efterfølgende Smile

Det var hvad jeg lige havde. Ellers super fin side - held og lykke med det. 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Under konkurrence ville jeg nok skrive lidt tekst inden boksen kommer, for jeg blev lidt irriteret da jeg ike bare kunne smide mine bud. 

Ved godt det står flere gange inde i boksen, men jeg lod ikke rigtig mærke til det, hvilket jeg som en "dum" besøgende ikke lagde mærke til.

Jeg ville nok gøre som følgende hvis det var mig:

1: Skrive lidt tekst inden som ikke er en del af designet, så man tydeligt ser det.  

2: Ved ikke om du kan, men jeg ville lade folk vælge deres bets uden at de skulle være logget ind, og først når de skal indsende deres bet ville jeg bede dem lave en bruger ved at sige "For at du kan få pengene indsat skal du have en bruger" eller ligende. Det er nemmere at have det "sjovt" først og så skulle "arbejde", end at blive tvunget til at "arbejde" inden man kan prøve noget som måske endda ikke er sjovt :)

Andet: 

1: Ellers skide god side, reklamerne er relevant og ikke forstyrende. 

2: Rigtig god brug af "trust signals" på forsiden med spillelicens tjekket. 

3: Den loader ret langsomt, noget af det kommer jo selvfølgelig fra alle de eksterne resourcer du henter ind. Men der er stadig en del du kan gøre for at gøre siden hurtigere. Tag et kig her: 

http://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.bonusodds.dk&tab=mobile

Det var vidst alt for mig denne gang :)

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)