Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye mærkningsordning

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webshop ejer, og tak fordi, at du klikkede dig ind på denne tråd.

OnSafe.dk er et bud på en ny mærkningsordning, til en okay pris og, som giver tryghed til både dig og dine kunder.

Hvad er forskellen?
Vi er ikke stolte af at prale, men vi mener selv, at vi har en fantastisk mærkningsordning:

Billigere- lumske abonnementsfælder og oprettelsesgebyr er så meget last year! Du betaler et engangsbeløb på sølle 1.249,99 DDK

Certifikat, som alle kan forstå- vi ved, at du har planer om at udvidde til større markeder, så derfor bliver vores certifikat automatisk engelsk, hvis kunden ikke befinder sig i Danmark

Vi ved, at du elsker kage, og at du sikker også bruger dem- derfor er det vigtigt at overholde cookiebekendtgørelsen, som ingen andre end os mærkningsordninger tjekker

Jævnligt kontrol- Nej, vi tjekker ikke bare din webshop én gang. Vi tjekker den løbende, så du og dine kunder kan have en tryg fornemmelse i maven

Vi er anderledes, og det er vi naturligvis stolte af..
Se mere på OnSafe.dk, eller skriv her i tråden Smile

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende..

Hvor mange har i, i øjeblikket tilmeldt? Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Må jeg foreslå, at i lige går nedenforstående side igennem for stavefeje, grammatik fejl og manglende ord.

http://onsafe.dk/krav-til-webbutikker.html

I har ca. samme problem som det andet 'mærke' der gerne vil frem... Intentionerne er gode, men hvad får jeg, som shopejer, for det jeg betaler?

En skarre på 500.000 der bare mener at shops der har jeres mærke er helt fantastiske at handle på? - Jeg skal jo have noget! - Ellers er det jo ikke....

... 'Et godt tilbud til mig'.

Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, og tak fordi sit spørgsmål Smile

Det er selvfølgelig trist, at du har fundet stavefejl - det får vi fikset så hurtig vi kan.

Med hensyn til vores fordele, så mener vi bestemt, at man får noget får det undersøgelsesgebyr, som man betaler.

Det er klart, at vores mærke indtil videre ikke er 'kendt', men det er som sådan heller ikke nødvendigt, før det giver tryghed. Så længe at kunden ved, at de har mulighed for at se hvad vi har tjekket, er vi er sikre på, at kunden med større sandsynlighed vil handle der, end hvis det ikke var der. Dog kan vi desværre ikke dokumentere dette Smile.

Derudover giver vi jo også tryghed til webshop ejeren. Det er vigtigt for webshop ejeren at vide, at vedkommende er på den rigtige side af loven, og det er især en hjælp til nye webshop ejere, da det er en ren jungel det med love, og webshop ejerne hellere ville fokusere på salg.

Og som en lille ekstra ting retter vi i begrænset omfang dine stavefejl Yes

Vi mener heller ikke, at man kan forvente mere, når man ikke betaler et årligt eller månedlig gebyr.

Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med at vi er nye, er der i øjeblikket ikke mange tilmeldte

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

OnSafe:
Det er klart, at vores mærke indtil videre ikke er 'kendt', men det er som sådan heller ikke nødvendigt, før det giver tryghed. Så længe at kunden ved, at de har mulighed for at se hvad vi har tjekket, er vi er sikre på, at kunden med større sandsynlighed vil handle der, end hvis det ikke var der. Dog kan vi desværre ikke dokumentere dette Smile.

Det mener jeg er noget vrøvl. - Jeg mener i må igang med MASSIV markedsføring af jeres produkt. Få fortalt forbrugerene hvilket fantastisk produkt i har. Og at butikker der har jeres mærke er meget bedre end dem der har E-mærket.

OnSafe:
Derudover giver vi jo også tryghed til webshop ejeren. Det er vigtigt for webshop ejeren at vide, at vedkommende er på den rigtige side af loven, og det er især en hjælp til nye webshop ejere, da det er en ren jungel det med love, og webshop ejerne hellere ville fokusere på salg.

Så det jeres mærke siger er altså, at butikkerne overholder loven?!

OnSafe:
Vi mener heller ikke, at man kan forvente mere, når man ikke betaler et årligt eller månedlig gebyr.

Se. DET er til at tage at føle på... Men mon ikke man kan bruge det samme på en advokat der kan klare det med lovgivningen... Og så er det kun én gang.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair med en ny spiller MEN, der mangler en del. Ikkke nok med at i har en masse stave og grammatiske fejl spiller konceptet heller ikke rigtig.

Jeres logo er "billigt" det stemmer ikke ens med hverken sidens eller mærkningens tema.

Mit råd ville være; Få rettet teksterne til, få fat i en der kan brande skabe identitet.

Billederne af teamet ødelægger også en del. I taler om jura, men har en i teamet, som ligner en 14-15 årig ?

Hvorfor skal man betale så meget ?

I er ikke brandet og folk kender jer ikke. Så nemt tjener man ikke penge. Måske skulle i smide referencer på siden. Evt. tilbyde det gratis til nogle webshops det første år. 

Man kan heller ikke se hvordan mærkningen ser ud på en side ?

Håber ikke jeg støder jer. Det hele er konstruktivt kritik.

Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sean Techer Smile

Gode spørgsmål, jeg vil gerne se om jeg kan besvare dem:

Sean Techer:
Jeres logo er "billigt" det stemmer ikke ens med hverken sidens eller mærkningens tema.

Vores 'boks' i logoet består 3 'personer'. To er blå og 1 er grøn. Den grønne symbolisere, at vi har tjekket websitet, og at det er godkendt (i øvrigt derfor det er den øverste). Men hvis der skal en forklaring til, så kan det jo være ligemeget.

Sean Techer:
Billederne af teamet ødelægger også en del. I taler om jura, men har en i teamet, som ligner en 14-15 årig ?

Sådan ser vi ud, og vi kan jo ikke bare sætte modeller ind, fordi at det liiige ser bedst ud Stick out tongue

Sean Techer:
Hvorfor skal man betale så meget ?

Prisen afspejler de reelle omkostninger vi har. Jeg tror måske at du syntes at det lyder af meget, når andre mærkningsordninger siger noget i stil med 199,- om måneden.

Sean Techer:
Man kan heller ikke se hvordan mærkningen ser ud på en side ?

Du kan se hvordan certifikatet ser ud her :-)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke se noget på det link. Måske fordi jeg bruger en Iphone ?

Logoet er slet ikke gennemtænkt. Det er hele designet i det hele taget ikke. I giver generelt forkerte signaler (virker ikke professionelt) selvom sådan en side absolut burde gøre det.

Jeg har på ingen tidspunkt sagt det er dyrt. Det er bare ikke et produkt der er gennemtænkt nok.

Det virker for mig til, at i har hastet jer lidt.

Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Så det jeres mærke siger er altså, at butikkerne overholder loven?!

Vi kan af gode grunde ikke tjekke, om webshoppen overholder loven overfor alle kunde - derfor har vi en tvistløser hvor kunder kan klage over en forretning. Det vi tjekker er, at de oplyser om de ting, som de skal oplyse om.

Carsten Kvist:
Se. DET er til at tage at føle på... Men mon ikke man kan bruge det samme på en advokat der kan klare det med lovgivningen... Og så er det kun én gang.

Hvis man løbende laver nye tiltag til sin webshop kan det blive en dyr fornøjelse i længden, hvis man skal kontakte en advokat hver gang at man kommer ud med noget nyt. Med vores mærke, tjekker vi løbende din webshop, uden ydeligere omkostninger end det gebyr, som du betalte ved ansøgning.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)