Hej alle! Jeg er 15 år og skal til at starte min egen virksomhed, men jeg er blevet meget i tvivl om hvilken og hvordan det nu egentligt gøres. Jeg har kigget på de forskellige selvskabsformer, men jeg kan ikke finde ud af hvilken jeg skal registrere mig som. Jeg kan hurtigt udelukke A/s og Aps, da jeg slet ikke har kapital til det. Så det står vel lidt mellem et IVS og en Personlig Virksomhed? Jeg vil starte ud alene med en webshop, men har også i tankerne at prøve at få mine produkter ud i nogle fysiske butikker. Det skal vel også lige pointeres at det er fysiske produkter jeg vil sælge, hvor jeg får delene importeret fra udlandet(uden for EU), og så selv laver produkterne herhjemme. Så lige lidt andre spørgsmål: - Kan man bruge Dinero som faktureringsprogram til en webshop? Hvis ikke kender du så nogle alternativer? - Jeg har købt hosting til et hjemmeside jeg leger lidt med, men i min hostingpakke kan jeg koble 2 domæner op på samme webhotel/hosting. Må jeg godt bruge den privat betalte hosting/webhotel til firmaets webshop, som det andet domæne? Håber at der er nogen der kan hjælpe. Tak på forhånd! Mvh, - Mark S. |
Vi kan jo starte med at sige, at uanset du vil overveje personlig virksomhed eller IVS osv - så skal du som ikke myndig ha dine forældre til at tage ansvaret for dig og du skal søge som her DISPENSATION HOS STATSFORVALTNINGEN og det vil gælde til du er fyldt 18
god vind med det i alle fald.
vh John H