Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Catering-portal på nettet - Har du 5 minutter til at give os feedback?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej venner! 

I starten af februar lancerede vi vitam.dk, som er en online portal, hvor man kan finde og bestille catering til sin fest.

De sidste mange måneder har vi arbejdet med programmering og design af hjemmesiden, men vi trænger til nogle nye øjne på både hjemmesiden og forretningsmodellen.

Hvis du har 5-10 minutter vil vi meget gerne have din feedback på både hjemmesiden og forretningen!  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
De sidste mange måneder har vi arbejdet med programmering og design af hjemmesiden, men vi trænger til nogle nye øjne på både hjemmesiden og forretningsmodellen.

Hej

Godt webdesign, struktureret indhold, Kontrol Rapporter gør profilerne mere troværdige.

Har du lavet markedsundersøgelse og konkurrenceanalyse?

Hvis du udfører dem, kan du få et par tips.

Google.dk - bestille catering: https://www.google.dk/#q=bestille+catering

Når jeg søger på bestille catering, kommer jeres website 9. pladser med "Mad ud af huset julefrokost". Bedre SEO og SEO tekster giver dig bedre placering. 

Med venlig hilsen

Krisztian

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Superlækker side. Gennemført og professionelt.

Lige et par indspark fra mig.

Under populære byer ville jeg lige kigge på strukturen. Jeg ville måske foretrække, at de blev listet alfabetisk eller efter størrelse. Dernæst burde København måske stå før alle andre, da det må forventes at den får flest hits?

Hvad med en polterabend-kategori? Jeg ved at mange mænd køber catering der.

Igen - og det er en lille ting. Julefrokost-kategorien ville jeg smide bagest i køen - i hvert fald de 10 ud af 12 måneder om året. :-)

Virker jeres postnummer-sorterings-funktion? Kan det passe at Schackenborg Kro leverer til Frederiksberg? :-)

Jeg savner mere info om leverandøren. Jeg ved godt at jeres koncept er at I tager jer af kontakten, men jeg synes personligt ikke at det er fedt, at bestille af nogle man primært kun har navnet på. Hvad med at tilføje leverandørens by i det mindste?

Held og lykke med projektet. Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:

Hej Andreas

Superlækker side. Gennemført og professionelt.

Lige et par indspark fra mig.

Under populære byer ville jeg lige kigge på strukturen. Jeg ville måske foretrække, at de blev listet alfabetisk eller efter størrelse. Dernæst burde København måske stå før alle andre, da det må forventes at den får flest hits?

Hvad med en polterabend-kategori? Jeg ved at mange mænd køber catering der.

Igen - og det er en lille ting. Julefrokost-kategorien ville jeg smide bagest i køen - i hvert fald de 10 ud af 12 måneder om året. :-)

Virker jeres postnummer-sorterings-funktion? Kan det passe at Schackenborg Kro leverer til Frederiksberg? :-)

Jeg savner mere info om leverandøren. Jeg ved godt at jeres koncept er at I tager jer af kontakten, men jeg synes personligt ikke at det er fedt, at bestille af nogle man primært kun har navnet på. Hvad med at tilføje leverandørens by i det mindste?

Held og lykke med projektet. Mvh. Chris

Hej Chris,

Mange tak for det!

God pointe med by-navne. Det er kommet på vores to-do liste.

Ja, det gør den. Schackenborg Slotskro leverer til hele danmark. De laver minimum 40 kuverter og den billigste menu koster ca. 400 kroner. Derfor kan det sagtens betale sig for dem at levere i hele landet.

Det er en svær balance mht. informationer om leverandører, men du har en god pointe. Vi er faktisk ved at programmere en kontakt-funktion, hvor vi får kundens navn at vide før de ringer, så vi kan tracke eventuelle ordre.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)