Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. salg af webshop Funkyskins.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et par hjælpsomme aminoer, der kan hjælpe. Jeg har efter længere overvejelser valgt at sætte min webshop www.funkyskins.dk til salg, da shoppen har brug for nye kræfter og jeg pga. manglende tid ikke kan vedligeholde den mere. De 2 dropshipping leverandører shoppen har, ligger begge i europa og har mange flere produkter indenfor skins og udsmykning af hjemmet end shoppen tilbyder idag. Shoppen ligger både på et dk domæne med unikke produktbeskrivelser på dansk og på et com domæne med engelsk sprog. En evt. køber vil yderligere få 31 stk. unikke trykfiler i specialdesign samt mulighed for et varelager på ca. 150 stk. skins med forskellige motiver til laptops at starte op med. Jeg har selv givet 40.000kr. for selve erhvervelsen af shoppen og vil derfor spørge hvad der mon bedst kan svare sig - at sælge shoppen med varelageret eller sælge shop og varelager særskilt?

Hvh. Henrik

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 07:20

Hej igen,

Da jeg intet har hørt fra nogle herindefra, beder jeg endnu engang om hjælp vedr. mit spørgsmål:-)

Mvh. Henrik

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 10:07

Om det er bedst at sælge med eller uden varelager, kommer vel an på hvad en potentiel købe har lyst til at købe. Og hvad du ønsker i betaling.

Prøv at spørge dig selv hvad du vil give for enten hele pakken, eller en del af pakken. Du kender jo bedst din webside salgs potentiale, det er jo også noget en køber vil kigge på, hvor længe skal varerne ligge på lager, hvor længe har varerne ligget på lager osv.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:50

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 12:01

Hej alle,

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, men eftersom tråden er startet her, vil jeg alligevel komme med måske dagens bedste tilbud:-) Som sagt ønsker jeg at sælge www.funkyskins.dk, som er beskrevet øverst i tråden. Efter svar på mit spørgsmål har jeg valgt at tilbyde www.funkyskins.dk og www.funkyskins.com for 18.000 kr. incl. alt der vedrøre shoppen, men excl. varelageret.

Som et ekstra tilbud, hvis shoppen kan blive solgt i denne uge, vil det fulde varelager på min. 150 stk. skins til laptops følge med:-)

Så hvis du mener du er en haj til at drive shoppen videre eller bare ønsker en webshop, hvor der slippes for opbygningen m.m. så kom hurtig ud af busken og skriv en pm. til mig eller ring på tlf. 5614 3132. Så vil jeg fortælle om shoppens omsætning og de nærmere shop detaljer.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:24

Hej Henrik,

Jeg driver i dag flere forskellige webshops og kunne måske godt være interesseret, men jeg har lige et par umiddelbare spørgsmål :

1)  Er det udelukkende dropshipping ?

2) Hvad omsatte shoppen for i 2013 ?

3) Hvad var resultat før skat i 2013 ?

4) Ligger det i et selskab ( ApS / A/S ) eller er det personligt ejet ?

5) Hvad udgør værdien af varelageret ca pr dags dato ?

Hilsen,
Jacob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)