Hej Aminoer. |
Hej Asbjørn,
Kan du ikke sende mig en mail med et link til et af domænerne, på kontakt(snabela)fastweb.dk ? Så jeg lige kan identificere hvad der er tale om? :-)
Hej Aminoer. |
Hej Asbjørn, Kan du ikke sende mig en mail med et link til et af domænerne, på kontakt(snabela)fastweb.dk ? Så jeg lige kan identificere hvad der er tale om? :-) |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Hej Asbjørn, Jeg kan sagtens hjælpe, jeg har selv oplevet det på ét af mine domæner. Kan du sende mig et PM med domæne navnene. Mvh Blerim |
Hej Aminoer. |
Hej det er helt sikkert en opgave vi kan hjælpe dig med til en god pris send mig en mail så finder vi en god pris |
Jeg har endnu ikke fået et endeligt tilbud og søger derfor stadig tilbud, da jeg ønsker det klaret med det samme. |
Hej Asbjørn, Hvis du stadig har brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig her på Amino eller sende en mail til info[snabel-a]helpsoft.dk. Har tidligere hjulpet en del kunder med problemer af denne type, så kan sikkert hjælpe dig også. |
Med venlig hilsen
Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk
Uden at du kan bruge det til så meget, så endte min egen løsning med at være at jeg slettede hele lortet og restorede. Du skal nok påregne at det koster nogle timer... :-/ |
Umiddelbart kan meget af det der vel løses hvis man bare holder sin Wordpress opdateret? |