Hej.
Mit navn er Mikkel Ankjær Nielsen Jeg skriver dette i håb om lidt hjælp til videreudvikling, eller folk der vil være partner!
Min app ide, kommer af de alt for mange reklamer vi som forbruger, nærmest bliver tvunget til at se, for at se vores ynglingsprogram, nyhederne eller noget helt tredje.
Vi kender alle sammen følelsen af at sidde og se en god film på tv3, og midt i den mest spændende scene i hele filmen, så knækker den, og vi er påbudt reklamer i 5 minutter, og er nødt til at sidde klistret til skærmen og se de reklamer, fordi vi ikke vil miste de første sekunder når reklamerne er slut.
Min ide går ud på en app til Android, Apple Iphone, og Ipad. De fleste der er indehaver af et sådan produkt, har det oftest også på sig, eller i nærheden, når de sidder klistret til skærmen for at se noget spændende i fjernsynet.
Denne app skal være i stand til at give forbrugeren tidsperioder på reklamen. Altså skal den kunne fortælle, at 20:00 starter nyhederne på tv2. De slutter så 20.09:42, så er der reklamer derfra, og så til 20.15:31, hvor der så starter et nyt program. Derved har vi som forbruger styr på hvornår reklamerne slutter, og kan frit bevæge os i køkkenet, på toilet, se noget andet på en anden kanal, eller hvad vi nu kan finde på, og er ikke ”tvunget” til at sidde klistret til skærmen.
Appen skal være i stand til, at man som forbruger tilvælger fx tv3, tv2, tv3sport, og kanal4, og så kommer den med informationsmeddelelser, som pop-up på skærmen, om hvornår reklamerne slutter, PRÆCIST!
Måden indtjeningen på appen skal foregå er sådan set åben.
- ”Jeg er åben over for andre ideer, men hovedideen er der, og jeg tror på den!”
- Hvordan får vi de præcis tal for hvornår reklamerne begynder og slutter?
Kontakt: Navn: Mikkel Ankjær Nielsen
Mail: Mikk4564@tietgen.dk |
Hej
Det undrer mig, at ingen har svaret på dit indlæg. Jeg synes personligt det er en super fed og original idé.
Dog tænker jeg, om det overhovedet er lovligt at lave sådan en APP? Du tror ikke du vil få samtlige tv-kanaler på nakken?
God dag :-)