Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til næste step, fra reklame app idé!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

praktikanten86:

Interessant ide, men sådan som jeg ser det kommer du selv med svaret på om det er mulig her: - Hvordan får vi de præcis tal for hvornår reklamerne begynder og slutter?

De tv-kanaler der lever af reklamer vil nok næppe ud med hvor lang sådan en reklameblok er, og jeg går ud fra at det kun er dem selv der kender svaret.

På en eller anden måde, jeg er slet ikke teknisk anlagt, ved jeg at man kan få de reklame blokke ud af tv'et! 

Jeg ved ikke om du har optaget et program på tv før, men der findes nogle optagere, som kan fravælge reklameblokkene, således du optager et program, og derved undgår at reklamerne bliver optaget med.

Så et eller andet sted inde i det fjernsyn må være noget der kan hjælpe mig, men jeg leder efter nogle der kan hjælpe mig på den front, og evt. nogle der vil være med i dette projekt.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | fastWEB:

2.) Det er muligt at validere udfra lyd, om der er tale om en reklame eller ej. Men lad os sige at det skulle styres via en server, som skulle "lytte" til lyden på en kanal, så skal du jo have det setup for hver eneste TV kanal som en bruger vælger

3.) Samarbejde med TV kanalerne, det er nok udelukket, de er ikke interesserede i at miste seere under reklamerne. Men hvis det var og du kunne få adgang til XML data eller RSS, så vil det absolut være det nemmeste

Jeg tror også det kan lade sig gøre, men som beskrevet tidligere er jeg slet ikke teknisk anlagt, så jeg får brug for at koble op, eventuelt med en der synes ideen er lige så fed som jeg, og som har lidt mere teknisk kunnen, end hvad jeg står med.

Jesper | fastWEB:
1.a ) Hvad med relevante info som kører på kanalerne før/efter reklamer, f.eks informationer breaking news, som kommer efter filmen

Jeg tror ikke at forbrugere, der vælger at gøre brug af denne, vil være kede af at undgå at høre speakeren sige, at nu kommer der et afsnit mere af unge mødre, eller at der kommer en information i bunden af skærmen, at lydkvaliteten kan være dårlig. 

I forbindelse med det, kan jeg også fortælle, at jeg havde i mine tanker, at man måske i forbindelse med denne app, kunne lave en slags tv oversigt sammen med, således man har alt samlet i én app.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)