Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at besvare min markedsundersøgelse

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

Jeg har designet et tv møbel som jeg gerne vil have testet inden jeg sætter det i produktion

Holder designet? Hvad skal det koste?

Jeg har lavet et spørgeskema med 10 spørgsmål som jeg gerne skulle have afklaret inden jeg fortsætter.

Du er meget velkommen til at skrive her i tråden med spørgsmål til mit design og produkt, hvis du gerne vil vide mere, kom gerne med mere ris/ros.

Jeg håber at i vil hjælpe mig med jeres mening.

Jeg vil som tak udlove en vejrstation til en værdi af 499 kr. som tak for din deltagelse, det eneste du skal gøre er at oplyse din email hvis du gerne vil have chancen for at vinde den. Ellers undlader du bare at skrive din email hvis du kun til besvare spørgeskemaet.

På forhånd tak.

ps. man kan ikke svare på spørgsmål 1  ( billede ) så du må gerne skrive om du synes om designet er pænt og/eller elegant

https://www.surveymonkey.com/s/CRSB8YJ

Fra Nykøbing f
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:34

Det er et super flot møbel 

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 12:38

Tak for det Bo

Her er lidt mere info

Møblet er lavet i MDF og er ca. 65 mm tykt kun og sidder fast på væggen med 2 beslag som kun holder det ind til væggen, det står på gulvet som på billedet.

De 3 modeller er ens, det er en basis model som ikke er malet, en standard som er sprøjtemalet og en eksklusiv som er i finer, eller med pianolak ( glans 90 )

Målene er:

Bredde: samme som din fladskærm, højden er ca. 50 cm.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:01

Kan du ikke få lavet tekstboks til spg. 1?

Evt. billeder af de tre forskellige modeller, og svar-muligheder for de tre forskellige modeller? Jeg vil jo gerne betale mere for den eksklusive model.

Måske nogle spg. om foretrukne farve? Jeg ville nok hellere købe det i sort.

Produktet ser rigtig cool ud! :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 13:46

Hej Tobias

De 3 modeller er samme design, der er kun forskel på overfladen, den billige var tiltænkt at løber selv kunne male den, så møblet evt. kunne passe i farven som væggen eller anden farve?

Jeg kan ikke tilføje svarmuligheder til et billede :-(

Hvad ville du evt. betale for en som var i højglans sort eller evt. sortlakeret askefiner? Det ser rigtig godt ud.

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 18:03

Det er meningen at det kommer i farverne Hvid og Sort, med mindre at man vil betale for at få den malet i den farve man nu ønsker.

Det skal lige siges at dem som indtaster deres email, de bliver kun brugt til lodtrækningen, de gemmes ikke eller ej blive tilføjet nyhedsbreve osv. De bliver slettet efter lodtrækningen.

Jeg har oprettet en Facebook side, så man kan følge projektet til dem som kunne være interesseret i tv møblet når og hvis det kommer i produktion.

Der er pt. 13 besvarelser, jeg håber at flere vil bruge 2 min. på at besvare det :-)

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 12:06
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:07

DesignByHagbart:

Hej Tobias

De 3 modeller er samme design, der er kun forskel på overfladen, den billige var tiltænkt at løber selv kunne male den, så møblet evt. kunne passe i farven som væggen eller anden farve?

Jeg kan ikke tilføje svarmuligheder til et billede :-(

Hvad ville du evt. betale for en som var i højglans sort eller evt. sortlakeret askefiner? Det ser rigtig godt ud.

Altså jeg vil ikke betale ekstra for sort fremfor hvid - Hvis den havde et specielt mønster kunne jeg måske finde på at betale mere. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 15:37

Sort og hvid er standard farven som er sprøjtemalet i en glans 40, så vil den nok komme i en sort pianolak som er dyrer men meget pænere i en glans 90 og nok også i en sort askfiner som koster ekstra da der er finer på møblet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:41

DesignByHagbart:

Sort og hvid er standard farven som er sprøjtemalet i en glans 40, så vil den nok komme i en sort pianolak som er dyrer men meget pænere i en glans 90 og nok også i en sort askfiner som koster ekstra da der er finer på møblet.

Pas på med ikke at gøre det for avanceret for brugeren. Hvis der er 100 forskellige valg i forskellige priser, så giver personer som mig bare op.

Jeg har besvaret spørgeskemaet. Jeg tror du skal være lidt opmærksom på, at spørgsmålet omkring garanti ikke vil give brugbare svar. Du spørger hvad man vil foretrække, hvilket er ret nem - nemlig flest år. Det betyder ikke, at jeg vil foretrække at du giver mig 10 års garanti, hvis jeg skal betale for det. Jeg er pænt ligeglad med garanti, men svarer selvfølgelig 10 år, da det ikke giver mening at svare andet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)