Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at besvare min markedsundersøgelse

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny indenfor det med markedsundersøgelser så spørgsmålene kunne være formulleret bedre.

Du betaler ikke mere for eks. 10 år end de lovmæssige 2 år. Jeg spørger ind til det, da jeg ville vide hvad en køber er mest tryg ved når man eks. køber et tv møbel til 1000 - 4000 kr. Som jeg kan se lige nu er ca. 80 % tilfreds med de 2 år, så det kunne jeg jo starte ud med og så opgradere senere? med mindre at det er et godt salgsargument at jeg giver eks. 5 års garanti som jeg ved det kan holde til.

Mange valg er ikke godt, tænker du på det med at skulle måle højden på dit tv? Det går jeg nok væk fra så det kun er fodpanelet som skal måles, så det kan komme helt ind til væggen.

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 18:43

Godaften alle

Jeg har arbejdet hårdt og kan nu fremvise demo model nr.2 som jeg skal have priser på imorgen :-)

Jeg har lagt meget info op på hjemmesiden www.mediaplace.dk som jeg håber at i vil kigge lidt nærmere på og derefter besvare mit nye spørgeskema som har 9 spørgsmål jeg skal have afklaret inden jeg går videre.

https://www.surveymonkey.com/s/7TDX2HW

Håber at i vil bruge 2 min af jeres tid på at hjælpe mig igen :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:58

Hvad er forskellen på de tre forskellige modeller?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 06:10

Hejsa

Det er prisen og materialet på møblet, nogle er malet, andre fineret og den billige i laminat ( det var planen )

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:41

Hvis du kun er dig selv i firmaet, så drop "hvem er vi".

Firmaprofil lyder mere rigtigt når man er ene mand i "biksen" - synes jeg :-) 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:41

DesignByHagbart:

Hejsa

Det er prisen og materialet på møblet, nogle er malet, andre fineret og den billige i laminat ( det var planen )

Så skriv det i undersøgelsen. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 10:43

Kan du have ret i, men det er min anden undersøgelse jeg laver, måske den næste bliver mere præcis i beskrivelsen?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)