Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ølstafet: Att Martin Thorborg, Toke Kruse og Clark Knøsen

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg nok bare af den gamle skole... Har man ikke noget godt at sige tier man eller skriver evt. privat, hvis man er flink. Kan se dette ikke gælder her :)

Men nu hvor den "druk" leg bliver nævnt igen... er det ikke kun folk som begynder hælde en hel sprut flaske ned blandet med andre ingredienser som dør? Det her virker mere på mig som at dele en øl på en fredag. Men det er meget muligt, at jeg er blevet for gammel. Har aldrig været glad for at drikke selv, så ville personligt bare ignorere den slags udfordringer uanset konteksten :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Set i lyset af hvor mange meget unge mennesker der "færdes" her på Amino, synes jeg det er et noget uheldigt signal at sende - og så fra folk, som formodes at være voksne!

Men OK, jeg er jo også en gammel krikke.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philipos:
Livet er for kort til at have en pind oppe i numsen. Jeg er ikke selv lige en fan af videoen og trenden blandt de unge, men man dør ikke af at drikke en øl hurtigt, eller fjolle lidt en fredag.

 

Uden at det er noget jeg gider at gå ind i en længere diskussion omkring her på en ellers dejlig fredag eftermiddag, vil jeg bare sige, at der i min verden er *stor* forskel på, om man "fjoller rundt" som privatperson eller om man gør det i virksomhedsregi. Og at man så også inddrager noget i sit sjov, som folk rent faktisk dør af, giver heller ikke ligefrem plus i min bog...

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas :-)

Thomas Schulz:
Jeg nok bare af den gamle skole... Har man ikke noget godt at sige tier man eller skriver evt. privat, hvis man er flink. Kan se dette ikke gælder her :)

Vi er på et iværksætterforum hvor vi hjælper hinanden, jeg synes det er ok, og god stil, at fortælle Anders (Markedsføringschef) hvordan hans tiltag bliver opfattet blandt hans potientielle kunder.

Hvis det var meningen det ikke skulle kommenteres, så er jeg sikker på han bare havde sendt udfordringen via mail eller på Youtube hvor videoen ligger.

God weekend
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

a) For visse mennesker er personen = firmaet = brandet og bruges aktivt som sådan. I de tilfælde synes jeg godt de to situationer kan sidestilles. Har man en privat Facebook side hvor kun ens personlige venner er på, ja, så er det noget andet.

b) Jeg har lige kigget videoen igennem igen for at være sikker. Han drikker kun en enkelt øl. Det er ikke farligt s.v. jeg kan vurdere. Jeg har set andre voksne i sjov gøre det samme, nemlig lige udfordre med en enkel pilsner. De overlevede også. Måske der er andre som blander benzin med sprut eller hvad nu, men undskyld mig... De mennesker er i en hel anden liga, og det er jo ikke legen (som hvis jeg har forstået den korrekt ganske almindeligvis simpelthen går ud på drikke en øl og sende den videre... har jeg misforstået?) som dræber dem. Det er fordi de mennesker er ude og prøve nogle mærkværdige grænser af. De er ligesom at nogle mennesker kører bil ganske fornuftigt imens andre kører dødskørsel velvidende at det er farligt.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Philipos:
Det er ikke alle der har samme standarder

Nej - heldigvis ikke. Og jeg udtrykker blot min helt personlige mening om sådan en ølstafet.

Pudsigt er det jo, at indlægget om den ølstafet i skrivende stund har minus 40 karmapoint her på Amino - og det billede, du refererer til på G+ har 57 gange +1 :-)

God weekend.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kan ikke være mere enig. At jeg syntes drikkelegen er plat, er en personlig holdning fra mig.

Men Jer der siger det er uuh så farlig at tæve 33cl pilsner ned i halsen, og gøre sig selv til helgener, bør få mundkurv på.
Medmindre man aldrig har været teenager, til abefester, på festival eller anden form for udskejelser.

Hvis ikke man har ovenstående, bør man måske begynde at leve lidt.

Peace! - Og god weekend.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kolonia:
Men Jer der siger det er uuh så farlig at tæve 33cl pilsner ned i halsen, og gøre sig selv til helgener, bør få mundkurv på.

Thomas Schulz:
Det er ikke farligt s.v. jeg kan vurdere.

Jeg synes du/I, afsporer debatten ved at fokusere på om det er farligt eller ej, der er en kommentar plus et svar på en kommentar der nævner noget med at det er farligt, resten af indlæggende omhandler "det kloge" i at markedsføre sin virksomhed med druklege. Det er det der er det interessante at debattere på et iværksætterforum - hvad er din holdning til det emne?

/Brian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enig - fjollet at promovere et regnskabsprogram i "drik en øl på tid og lignende". - Det har intet at gøre med skræk for en øl, som jeg også kan lade løbe gennem halsen i rimeligt få slurke hvis det er varmt nok og jeg har gang i en aktivitet - men som promoveren for et selskab og konkurrence der indgår alkohol i tror jeg nok det kan forstyrre budskabet lidt mere end gavne selskabet.

Dette specielt fordi rigtigt mange helt unge også er med på Amino og måske lægger lidt mere i det I selv gør, og kører budskabet meget længere og hårdere, og føler det mere legitimt når de store "businessfolk" også leger den leg - whats up next? Moon din konkurrent i nærbillede på Amino Big Smile

vh og god Fredag John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Efter flere mennesker fremfører at de mener video er på grænsen fordi der drikkes en 0.33 pilsner, så synes jeg, at det er relevant at diskutere hvem man mener modtageren er. Det her er IKKE Nationen og jeg ville forvente, at dem som videoen retter sig imod (selvstændige) ikke drikke dødelige mængder af alkohol på grund af de ser en person i en video drikke en enkelt pilsner. I min optik er videoen her ikke relateret til en "farlig druk leg", men i stedet for "lad os få en fredags øl".

jeg har vist givet udryk for hvad min holdning ellers er. Nu kan jeg se andre fx har fremhævet en kendt person, som godt kan lide at poste lettere påklædte damer hvilket jeg personligt synes er okay :) Men Argumentet, at det er forskelligt om det er en virksomheds profil eller personlig profil synes jeg er forkert, hvis personen ER brandet/firmaet og bruger den "personlige" profil til brande/markedsføre virksomheden...

Jeg kan sagens forstå hvis folk synes videoen ikke rammer spot-on. Jeg synes bare noget af kritikken godt kunne være nedtonet noget - speciel hvis det var et forum, hvor man ønskede det bedste for hinanden.



Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)