Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til godt domænenavn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har i nogle gode ideer til hvad en hjemmeside der vil forhandle priser ned på bredbånd, tv og telefoni?

De 3 ideer til domænenavn er: Billige-opkald.dk flerekanaler.dk og bedrebredbånd.dk Det skal både passe for sig selv og for en samlet løsning. 

P.s. her er demohjemmesiden: http://demo21677.gpdemo.com/ Ved godt selv den er meget dårlig udført, men det er et domænenavn der passer til de services jeg tilbyder jeg mangler.

Håber i kan komme med nogle gode ideer :)

Mvh. Frederik

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:05
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 07:28

Hej Mickey og tak for svaret :) 

Jeg ved godt mange anbefaler man skal undgå de domænenavne. Men da jeg ikke kan finde nogle andre som vil forhandle priser med Alle de forskellige danske udbydere, tænker jeg at en navn der er fælles for dem alle 3 må være det bedste.

Har godt set Martin Thorborgs 2 videoer, og han anbefaler selv at finde et sejt navn. Men igen, syntes det lyder som den bedste løsning at finde et navn der passer til alle 3 services jeg ønsker at udbyde, da jeg er den eneste som tilbyder det ;)

Kan ikke rigtig bruge de engelske tools i denne sammenhæng desværre :(

Håber du eller andre har mod på at hjælpe mig videre.

Mvh. Frederik

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:47

Teletjek.dk - er taget men kan sikkert købes for en slik.

Digitjek.dk - samme her.

Eller noget helt tredje - noget som ikke er generisk. De fleste gode domæner ift. tele og tv er desværre nok taget, men kan du overtage et godt domæne for 500/ kr. 1000 kr. så er investeringen helt sikkert det værd.

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:32

Jeg personligt er mere til domæner der er andeleds, så kunden kan huske den. Jeg mener amazone, eller ebay og der er mange flere der hat er domæne der intet med deres produkter har at gøre. Det der i mine øjne er vigtigt er, at have et navn som kunden kan huske

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:28

Der er for og imod Mirko. Man skal jo ikke lede længere end til din egen virksomhed. Dit firmanavn næsten beder om at få en uddybning af hvad man kan forvente - og det synes jeg ofte gør sig gældende for non-generiske domænenavne. De skal næsten bakkes op af et slogan eller andet.

Ikke at jeg som sådan er uenig, men det er nu de færreste af os der kan skabe en gesjæft ala Amazon eller eBay. :-)

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 15:18

Tak for alle svarene :) Jeg vil så prøve at finde på et anderledes navn, ligesom amino.dk.

Hvis i får nogle ideer der er nemme at stave til og udtale må i endelig skrive det her eller pb. Har tænkt meget over det og kan simpelthen ikke finde på noget :(

Mvh. Frederik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)