Jeg er igang med at arbejde på min hjemmeside og søger nogle der har lyst til at kigge forbi min hjemmeside mejsigdekoration.dk og som har lyst til at komme med deres mening om siden.
Jeg synes der er alt for meget tekst og for få billeder på forsiden. Jeg ville gerne med det samme se eksempler på hvad du kan lave. Prøv at tænk på din hjemmeside ligesom et udstillingsvindue. Som du selv siger: "Et professionelt dekoreret vindue, sender et signal om en professionelt drevet virksomhed".
Så overvej at gøre siden meget mere visuel tiltrækkende, vis hvad du kan i stedet for at beskrive det, så tror jeg du fanger kunderne meget bedre.
At sælge noget visuelt uden at vise noget visuelt - det er en svær øvelse. Få flere af dine billeder ind på de relevante sider, så man kan se under de enkelte punkter hvad du laver :)
Grundlayoutet er flot - men er enig med Rasmus; når nu du sælger en visuel 'vare' så er det da bare om at smække en masse eksempler ind på vinduer du har lavet. Gerne i en stor flot slider på forsiden. Hvis du er dygtigt til det du laver, ville en prisliste og billeder af dine vinduer nærmest være nok :)
Som mange af de andre siger mange flere billeder på siden, og efter min mening MEGET lidt tekst, Referencer er super!
Evt. hvis du kan og vil prøv at lege med et portfolio tema i stedet, så det er billederne der er fokus på i stedet for teksten, du skal sælge dine evner, og de bliver bedst vist med billeder efter min mening :-)