Det er faktisk på samme måde næsten jeg vil gøre, bare med nogle andre ydelser. Så 1 det havde jeg også tænkt
Igen samme ting jeg tænkte på, bare med at udfylde et online skema om hvad det er han/hun ønsker (hvis nogen er interesseret kan jeg sende dette prøveskema i pb eller mail)
Der er det jeg bliver lidt skeptisk. Hvad forhindrer kunden (dig) i at sige nej tak, så jeg ikke får betaling, hvis betaling er afhængig af at kunden accepterer det tilbud jeg præsenterer, og kunden (dig) derefter selv tager fat i udbyderen og realiserer tilbuddet?
Du vil ikke mene det er for meget at udfylde en kontrakt med en masse betingelser også indenfor det som jeg ønsker at forhandle med: bredbånd, tv og mobilabonnementer? Og hvordan får jeg bedst muligt lavet en let forståelig kontrakt? Tænker det bliver for kompliceret for de fleste kunder med en lang kontrakt fra en advokat som skal udfyldes online? Men samtidig er jeg i tvivl om jeg kan tage betaling for ”kun” at aflevere et fordelagtigt tilbud, eller om kunden vil fravælge det?
6. Kan du forklare hvad det er? Har prøvet at søge på det men forstår det ikke helt? Det er det som jeg også ønsker at hjælpe mine kunder med så de kan spare en masse penge årligt. Havde tænkt at tage 50% af det kunden vil spare indenfor det første år, og derefter ren indtjening fra kundens side. Håber meget du kan svare på disse spørgsmål Carsten (eller andre der kan sætte sig ind i mine spørgsmål her), så vil jeg blive super glad :) Mvh. Frederik |
frede99:Carsten Jacobsen:4. Jeg godkender agentens fremsendte tilbud.
5. Forsikringsselskabet sender mig en kontrakt og overtager mine forsikringer.Du vil ikke mene det er for meget at udfylde en kontrakt med en masse betingelser også indenfor det som jeg ønsker at forhandle med: bredbånd, tv og mobilabonnementer?
Jeg kan sagtens sige nej, og så får agenten ingen penge. Jeg kan også gå udenom agenten og forsøge at få samme pris, hvis jeg vil det. Det er bare vilkårene som agent.
frede99:Carsten Jacobsen:4. Jeg godkender agentens fremsendte tilbud.
5. Forsikringsselskabet sender mig en kontrakt og overtager mine forsikringer.Du vil ikke mene det er for meget at udfylde en kontrakt med en masse betingelser også indenfor det som jeg ønsker at forhandle med: bredbånd, tv og mobilabonnementer?
Agenten emailer mig en kontrakt fra det valgte forsikringsselskab, hvor alle felter er udfyldt, jeg skal bare underskrive, scanne og emaile retur. Så nemt er det, da jeg jo allerede har givet agenten mine oplysninger.
frede99:6. Kan du forklare hvad det er? Har prøvet at søge på det men forstår det ikke helt?
Jeg betaler ikke agenten noget, for mig er det en gratis service. Agenten tjener penge ved at få et beløb fra forsikringsselskaberne for at formidle mig som kunde. Jeg har ingen ide om hvad agenten tjener, og det er heller ikke noget jeg behøver bekymre mig om. Agenten har sikkert et samarbejde med alle relevante forsikringsselskaber, og har en kommissionsaftale med dem.
Mvh Carsten