Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Sælg eller behold datingside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger 

Jeg søger lidt hjælp eller viden..

Jeg er ejer af en dating side som jeg ikke kan få godkendt til at modtage kortbetaling.. Jeg står nu og overvejer om jeg skal sælge den som den er nu da jeg ikke kan se andre muligheder.. Jeg ved i nok tænker på hvorfor ikke skrive firma i andet navn eller finde en partner men har haft et andet firma og en partner som to røven på mig for over 700.000 kr så nej skal ikke ske igen.. Er svært at finde folk der er til at stole på hvis pengene bliver store..

Men mine spørgsmål til jer er

1.skal jeg sælge den = hvad er den værd = kan jeg få det jeg har brugt på den tilbage igen??

2. Eller skal jeg gøre den gratis og få en masse medlemmer og så derefter sælge den??

Jeg vil sige min side er langt fra som de andre og at min side har stort potentiale i at konkurrere mod de andre sider. Folk har i 1 måned kunne skrive sig op med deres mail og derefter få en mail når siden launcher der var 2.355 der skrev sig på..

Jeg har brugt 86.000 kr på siden med betaling betingelser siden mangler kun en godkendelse fra nets så er den klar til at køre..

kan jeg få de penge hjem igen på nogle måder??

Her er lidt om siden som andre sider ikke har.. læg mærke til date kalenderen som gør folk kan smutte på date med andre uden at skrive med dem dette gør man både spar tid på at skrive med en i flere uger for så efter at finde ud af det ikke er noget..

dette gør os man kan søge bekendskaber og fitness date og M.M 

Så er der nu også en date-kalender som gør at,  alle brugere kan skrive sig op hvis de søger en date/bekendskab den dag/tid/sted. Hvor de andre aktive bruger kan ansøge om at komme på den date/bekendskab. Det er helt valgtfrit for den bruger der har oprettet en søgning på en date, hvem han/hun vælger at tage med. Vi sender dem en besked når dette er valgt og ønsker dem en rigtig god date.

Når det modsatte køn ansøger om at komme med på den nu oprettede date ansøgning, kan denne skrive 15 ord om sig selv, som kan øge chancen for at blive valgt. Den der har oprettet sig i date-kalenderen har altid mulighed for at klikke sig ind på ansøgernes profil og læse/se hvem personen er inden valget bliver taget.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Man kan sende sms til siden og lave opslag som man kan fremhæve i farver og forskellige mønstre.

Der er interesseret knap. 

Der kommer til at være en tilbuds side hvor firmaer kan give vores brugere tilbud til deres dates. Så de nu også har muligheden for at spare lidt penge mens de søger efter kærligheden.

 

Kom gerne med jeres meninger og råd hvad i syntes.. her ned under er der lige et udkast af forsiden som i kan se er siden meget stilren og ikke

som mange andre sider som ligner noget der er smit sammen uden nogle form for at tænke på design..

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig et kald imorgen, så snakker vi om mulighederne for din hjemmeside
26848066 

Mvh.
Mathias Jensen 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at være den første datingside til at tage Paii som betalingsløsning?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lunalol3

Det lyder meget fedt det du har gang i.

Kan du ikke starte med at tage imod betalinger med www.ewire.dk?
Det er nok lidt dyrere per betaling, men så kan du komme videre.

Jeg vil lige sige at bare fordi du gør dit site gratis så betyder det ikke at du får en masse bruger som de fleste tror, der er rigtigt mange ting man skal tage højde for.
Jeg har selv haft en dating side og samarbejdet med en anden som havde en så hvis du har noget du gerne vil sparre om er du velkommen til at skrive en privat besked.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne være en mulig køber/ partner. 

Kontakt mig på mail 

omartahsina@gmail.com

hvis det har interesse 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ven,

Jeg er også mere end villig til at give det et skud! 

Kontakt mig på: mads@bjergoe.com

- Mads 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mads , jeg har lige sendt dig en mail

Mustapha

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et forslag.... Venligst sms eller ring til mig på 25332033  (er det måske for sent?)

NØØJ hvor spændende...

 

MVH Malene

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg! Hvis nogen vil købe, så du får gælden og lidt mere hjem. Siden er vel et firma? Ellers kan du ikke- eller det bliver svært.

Ja, nu har du prøvet dét, med at blive taget i det man har øverst, når man plukker jordbær- og selvom nogen køber sig ind, også selvom de køber sig ind pga af gælden (sådan noget kan jo trækkes fra i det andet firma-?! Ikke!), så kan du brænde dig- igen.

Du skal ihvertfald se dig særdeles godt for- og bruge en advokat (koster også penge). Selve site navnet (domænenavnet) må du ikke sælge særlig dyrt (jvnf domænelovgigvningen), men du har en site og en kundedatabase, de må vel koste noget. Som det er.

Og alt du får ind, vil vel gå til din gæld. Man skal se sig godt for!

Jeg tager nok fejl. Men se dig godt for! Jeg kender kun til noget privat gratis gældsrådgivning- og det gælder nok ikke firmaer. Men rådene er ikke uefne: http://www.budgethuset.dk/

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:
Kan du ikke starte med at tage imod betalinger med www.ewire.dk?
Det er nok lidt dyrere per betaling, men så kan du komme videre.

Ewire er nok ikke en god ide nu hvordet ser ud til at ewire konkurs

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)