Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Alle mine udgående mails markeres som SPAM

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at hvis du fx. sender mailen via vores Webmail, så er det webmailen der skal signere mailen. Desværre understøtter vores webmail software ikke dette endnu - når den gør det, så vil det naturligvis være noget vi vil aktivere. Hvis du sender mailen via fx. Outlook eller Outlook Express så kan du enten finde et plugin til Outlook som signerer dine mails, eller du kan sende via en udgående mailservice/server hvor mailserveren signerer mailen for dig. Det er som sagt ikke noget vores servere gør.

Vi har mange kunder der bruger DKIM når de sender nyhedsbreve og automatiske mails, med stor succes. Disse kunder sørger selv for at indsætte deres DKIM-Signature header.

VELOCIgroup ApS:
Forklar mig også gerne hvorfor Office365 så ikke understøtter DKIM for udgående e-mails endnu...
Det ved jeg ikke lige hvordan du vil have jeg skal kunne svare på?

VELOCIgroup ApS:
Ok, så du mener at man skal publicere den private nøgle i DNS ? Hvad skulle ideen så være, når du både har privat og offentlig nøgle i DNS ? Kan du forklare nærmere ?
Jeg mente naturligvis at public key skulle i DNS. Nu tror jeg vist vi er ude i noget ordkløveri.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Så tror jeg vi er meget mere enige. Det er muligt at det er ordkløveri i din optik. Men vi har at gøre med et meget komplekst emne, hvor denne tråd vil dukke op, hvis der Googles på emnet. Derfor er det vigtigt at der skrives det korrekte.

Vi er fuldstændig enige om at hvis man f.eks. benytter en klient, så kan man få den til det, forudsat at det understøttes, enten af klienten selv, eller af et plugin.
Så langt så godt.

Det er så her at du skal være opmærksom på at jeres mange brugere sikkert gerne vil bruge DKIM, men de skal så være opmærksomme på at jeres webmail, og jeres udgående mailserver >ikke< pt. kan signere e-mailen for dem. Med andre ord, så tror jeg at I skal være mere klare i spyttet om orientere folk om det.
Eller også kan I selvfølgelig implementere muligheden, at jeres mailserver gør det for dem.

Mht. Office 365, så ville jeg lave den sammenligning at I udsender e-mails for kunderne gennem jeres server. Det samme sker for Office 365 kunder, der er det selvfølgelig Microsoft's servere der gør det og de skal så signere e-mailen.

Der er i hvert fald ingen tvivl om at SPF, DKIM og DMARC er >meget< anbefalelsesværdigt at bruge, hvis man vil sikre sig at ens e-mail når frem udenom SPAM filtre osv.

Tilmeldt 13. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Det lader til at jeg har det samme problem. når jeg modtager en mail fra min hjemmesides kontakt form står der ***SPAM*** i headeren. Jeg har tilføjet ny dsn record som type: TXT og værdi: v=spf1 include:spf.unoeuro.com -all. Navnet er vel mit domæne og TTL hved jeg ikke hvad er. Har jeg gjort det rigtigt? eller er det blevet fornyet siden da? Det lader ikke til at virke endnu.

VH Sofie

 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie1001:
Det lader til at jeg har det samme problem.

Du skal nok forvente at få hjælp en del hurtigere, hvis du kontakter Unoeuro support direkte.Smile

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)