Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes - Logo til webbureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amioner :-)

Jeg står i den skønne situation, at jeg - efter en kort pause - har bestemt mig for, at forfølge iværksætterdrømmer endnu engang, og arbejder i den forbindelse på højtryk for at skaffe nogle referencer indenfor Prestashop, Shopify samt WooCommerce til mit kommende webbureau

I takt med, at jeg arbejder på at skaffe referencer, køre jeg naturligvis også et tilbud på en 100% køreklar webshop som kan bruges til når siden kommer op og køre, og til når jeg bliver CVR-registeret. I den forbindelse tænkte jeg at det var på tide, at få lavet det første visuelle til min egen virksomhed, og har derfor udarbejdet et logo som jeg rigtig godt kunne tænke mig jeres feedback på. 

Alt ris/ros modtages med kyshånd :-) 

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Logoerne kan ses her: 

1:

2:

3:

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:28

Jeg vil lade andre om at vurdere det designmæssige.

MEN, hvis du på et tidspunkt skal have trykt tøj eller andet der skal trykkes som staffage-farver, så kommer du til at fortryde de mange forskellige nuancer af gul/orange der er i logoet Geeked.

Så overvej eventuelt også at lave en mere simpel version til sådan noget.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Hej Jesper,

Mange tak for rådet, det vil jeg helt sikkert få gjort :-)

Ha' en super aften!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Det var super dejligt med rådet som Jesper gav, og en mere simpel version af logoet er allerede ved at blive designet. Men er der slet ikke nogle som vil komme med lidt feedback på ovenstående logoer, hvad I synes om det og hvad vi eventuelt kan gøre bedre? :-)  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38

Godmorgen, Jeg tillader mig lige at lave den sidste BUMP'er

God dag allesammen :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 08:49

Hej Andreas

Hvis jeg skulle vælge en af dem, så bliver det helt klar nr. 1.

ikke fordi de andre er grimme, men de indeholder lidt for meget.

Et logo design skal være simpelt og genkendelig.

Fortsat god dag.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Hej Martin, 

Tusind tak for den gode feedback, tror du har ret i, at de to andre kommer til at indeholde for mange elementer.  :-)

Ha' en super dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Selve formen er ok. Jeg kan godt lide farvenuancerne, fordi det er varme farver, men okay, jeg tror, man skal lytte til Jesper Norbøll.

Du skal ikke gøre tingene sværere og mere avancerede, end de er, så slut-tag'en er kun til besvær, og derfor nr. 1 helt klart. Enig med Martin.

Hvorfor står der Koded? Er det navnet på et firma eller et brand? Jeg ville prøve med et andet ord, simpelthen fordi jeg ikke ved, hvordan koded skal udtales. Er det kodet - altså fx at et script er kodet med php - eller coded som på engelsk? Eller Kode D?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hej Poul :-)

Mange tak for svaret. Jeg vil helt sikkert, som både du og Jesper siger få lavet en mere trykvenlig version til når der engang skal laves tryksager. Angående logoet, så tror jeg også det bliver nr 1. som dig og Martin nævner, kan godt se jeres pointe i, at det måske bliver for meget med slut-tag'et - det vil jeg helt sikkert tage til mig.

Hvad navnet angår, så er navnet på virksomhed, var dog meget itvivl men synes på en eller anden måde at det så meget godt ud. Det skal udtales Coded, altså som på engelsk, men bare stavet med et k istedet - men kan selvfølgelig godt se, at det er lidt et problem, hvis det er svært at udtale, så det vil jeg helt sikkert tænke over.

Endnu engang mange tak for jeres svar, det var super brugbart. I ønskes allesammen en super dag! :-)  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)