Nogen som kan hjælpe mig med at lave en plantegning til kommune ang bygningstilladelse?? |
Plantegning over hvad helt præcist ?
Plantegning over hvad helt præcist ? |
Hej Adem31 Hvor stor en tegningsopgave taler vi om? - Er der eksisterende, digitale eller fysiske tegninger? - Er der tale om et parcelhus eller en ombygning af et kæmpe erhvervslokale? Uddyb gerne lidt mere. |
Hej drenge tak for jeres svar.. Det drejer sig om at jeg har købt en lægeklinik som jeg ska have lavet om til en privatbolig,derfor så skal den nuværende plantegning sendes sammen med den fremtidige plantegning. Det er megt enkelt |
Hmm. Er det ikke bare at korpire den gamle og skrive at den nye er bolig formen ? Der er muligvis nogle specielle regler til retningen med mål osv. det skal du undersøge hos kommunen |
Hej Når du har fået lavet tegninger kan vi printe din teknisketegning på CAD papirrulle:) Mvh Thomas |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Jeg har før hjulpet med tilsvarende små opgaver. Se evt. www.grenov.dk Hvis du har eksisterende tegninger samt evt. en skitse over de ombygninger, som du gerne vil have udført, kan du maile dem til mig. Så kan jeg give dig en pris på opgaven. mvh Jan Grenov |