det er jo individuelt hvad folk kan li - jeg synes den med Vi sælger alarmer, ikke legetøj. er lige i overkanten - det vigtige er det med at man er nødt til at ha brikken lige ved alarmen for at kunne slukke - På min gælder også at man kan starte alarmen fra fjernbetjennig med panik knap - Ikke lige noget jeg har brugt, men den KAN
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det synes jeg den er. Nu er jeg vant til brikkerne og en af fordelene ved dem er at de ikke bruger batterier, og så er de sikkert væsentlig billigere end en fjernbetjening.
Det med legetøjet er fjernet. - Ja... Brikkerne benytter ikke batteri... Men batteriet i en fjernbetjening holder godt 2 år. - Og ulemperne er mange... SYNES jeg.. - Jeg er jo klar over at det gør alle ikke.
Jeg ville helt klart omformulere det - jeg synes det virker mærkeligt, at du har så meget fokus på, hvad I ikke har i stedet for at fokusere på, hvad I har. Vend teksten på hovedet, så giver du et helt andet indtryk.
Jeg ville helt klart omformulere det - jeg synes det virker mærkeligt, at du har så meget fokus på, hvad I ikke har i stedet for at fokusere på, hvad I har. Vend teksten på hovedet, så giver du et helt andet indtryk.
Ja. Måske. Men den står under OSS, fordi jeg af og til får spørgsmålet.
Jeg synes at svaret på spørsmål om batterierne lengre nede på siden er verre. Jeg ville aldri si at jeg ikke ved hva den fabrikk jeg representerer sender og har ingen kontroll over det.