Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er første punkt for groft skrevet?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:58

det er jo individuelt hvad folk kan li - jeg synes den med Vi sælger alarmer, ikke legetøj. er lige i overkanten - det vigtige er det med at man er nødt til at ha brikken lige ved alarmen for at kunne slukke - På min gælder også at man kan starte alarmen fra fjernbetjennig med panik knap - Ikke lige noget jeg har brugt, men den KAN Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 20:00

Det synes jeg den er. Nu er jeg vant til brikkerne og en af fordelene ved dem er at de ikke bruger batterier, og så er de sikkert væsentlig billigere end en fjernbetjening.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:04

Det med legetøjet er fjernet. - Ja... Brikkerne benytter ikke batteri... Men batteriet i en fjernbetjening holder godt 2 år. - Og ulemperne er mange... SYNES jeg.. - Jeg er jo klar over at det  gør alle ikke.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville helt klart omformulere det - jeg synes det virker mærkeligt, at du har så meget fokus på, hvad I ikke har i stedet for at fokusere på, hvad I har. Vend teksten på hovedet, så giver du et helt andet indtryk.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange stavefejl og grammatiske fejl. Få dem rettet og få altid tekst gennemlæst af 2 - 3 forskellige personer inden du smider det på nettet....

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:09

Majbritt Jacobsen:

Jeg ville helt klart omformulere det - jeg synes det virker mærkeligt, at du har så meget fokus på, hvad I ikke har i stedet for at fokusere på, hvad I har. Vend teksten på hovedet, så giver du et helt andet indtryk.

Ja. Måske. Men den står under OSS, fordi jeg af og til får spørgsmålet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:10

IT-Konsulenten:

Der er mange stavefejl og grammatiske fejl. Få dem rettet og få altid tekst gennemlæst af 2 - 3 forskellige personer inden du smider det på nettet....

Jeg får det gennemlæst...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TAK - alle sammen....

DET er det fede ved Amino.

Man stiller et spørgsmål om siden. 5 minutter efter har 50 Aminoer undersøgt det. Der er kommet gode svar og saglige vurderinger. - FEDT!!!!

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:30

Hej

Jeg synes at svaret på spørsmål om batterierne lengre nede på siden er verre. Jeg ville aldri si at jeg ikke ved hva den fabrikk jeg representerer sender og har ingen kontroll over det. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)