Nu kender jeg kun sagen fra din side, så det er svært at være særlig objektiv i sådan en sag. Men er der tale om direkte fejl fra udbyders side, og du står og skal åbne skal der naturligvis ske noget hurtigt - Er det tilgengæld bare fordi du ikke helt formår at sætte dig ind i systemet og udnytte det som man skal, så kan man vel argumentere for at den lave pris de udbyder løsningen til kompensere for at de ikke kan stå på spring indenfor ganske kort tid vel og mærke når det drejer sig om support, og ikke fejl rettelser. Men som jeg forstår sagen på dig er der tale om fejl i selve softwaren, og de skal rettes med det samme, helst dagen før en kunde opdager fejlen. Hvis kundesupporten lover svar indenfor få timer skal dette naturligvis også overholdes, ellers bør man ændre de ting man fortæller og skriver til kunden. Ligemeget hvor irriterende du end måtte ha været, så synes jeg ikke man som virksomhed kan tillade sig at sende en mail som de har gjort. |
Puha w2w er der desværre mange der har problemer med:( kender flere også udenfor amino.
Håber du finder en bedre udbyder!
Edit: Hvad er det w2w hjemmeside er?