Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin vores hjemmeside til! Fortæl os, hvad vores hjemmeside mangler og hvad der kan gøres bedre!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det gjort ;-)

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om i har rettet jeres om side siden det blev pointeret fra starten i topic. Men jeg ville i hvert fald hurtigst muligt få den ændret.

1.. i skriver markedet er mættet - hvad har det af betydning for kunden? Ved de det? Skal de vide det?

2. I kritisere jeres konkurrenter på en dårlig måde, derefter skriver i at i kan gøre det meget bedre, men så alligevel ikke, eller, i har ikke gjort det endnu i hvert fald - skal kunden så bare vente på i bliver bedre? Hvorfor lægge noget op i ikke selv mener er godt nok eller bedre end de andre, hvis det er jeres grundlag for butikken?

3. hvorfor er det usandsynligt folk skulle ville like jeres hjemmeside? Er den så dårlig iflg. jer selv? Og hvad får de ud af det?

4. guiden til at finde jeres facebook knap føles uoverflødig, hvis den er så svær at finde iflg. jer selv, så få den gjort mere synlig? I mine øjne skriver i "hvis i ikke kender et af de mest kendte logoer på planeten, så er det altså i højre side, og hvis i stadig ikke "fatter" at finde det, så er der alligevel et link her for de inkompetente.

Som det tidligere blev nævnt ang. Om os siden så er den lige en tand for selvfed, hvilket er ok til tider, men i modsiger jer selv alt for meget, enten er i bedre end de andre, eller også er i ikke.

Udover det, hvorfor have en kontakt os, og en kontaktinfo side, hvorfor ikke slå det sammen? I det mindste placer jeres telefon nummer under kontakt os, eller vil i helst være fri for personlig kontakt med kunden?

Vores skins, jeg mangler noget info på tezzo ? Jeg går ikke ret meget op i hvilket mærke mit cover er (jeg køber dem normalt også bare på ebay) så hvad står tezzo for? Jeg ved godt i har skrevet hvad der gør det bedre, men stil det op på en anden måde. Ex. "Tezzo er et anderkendt navn indenfor mobil skins, de anvender altid bedste matrialer fra den verdenskendte producent 3M blablabla.

Levering, i bliver nød til at tage enkelte forbehold på leveringen - hvilke forbehold? Og at skrive jeres samarbejdspartner (PostDK) decideret laver fejl, virker ikke ret proffesionelt, hvorfor så bruge dem? 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

LowDog:

Jeg ved ikke om i har rettet jeres om side siden det blev pointeret fra starten i topic. Men jeg ville i hvert fald hurtigst muligt få den ændret.

1.. i skriver markedet er mættet - hvad har det af betydning for kunden? Ved de det? Skal de vide det?

2. I kritisere jeres konkurrenter på en dårlig måde, derefter skriver i at i kan gøre det meget bedre, men så alligevel ikke, eller, i har ikke gjort det endnu i hvert fald - skal kunden så bare vente på i bliver bedre? Hvorfor lægge noget op i ikke selv mener er godt nok eller bedre end de andre, hvis det er jeres grundlag for butikken?

3. hvorfor er det usandsynligt folk skulle ville like jeres hjemmeside? Er den så dårlig iflg. jer selv? Og hvad får de ud af det?

4. guiden til at finde jeres facebook knap føles uoverflødig, hvis den er så svær at finde iflg. jer selv, så få den gjort mere synlig? I mine øjne skriver i "hvis i ikke kender et af de mest kendte logoer på planeten, så er det altså i højre side, og hvis i stadig ikke "fatter" at finde det, så er der alligevel et link her for de inkompetente.

Som det tidligere blev nævnt ang. Om os siden så er den lige en tand for selvfed, hvilket er ok til tider, men i modsiger jer selv alt for meget, enten er i bedre end de andre, eller også er i ikke.

Udover det, hvorfor have en kontakt os, og en kontaktinfo side, hvorfor ikke slå det sammen? I det mindste placer jeres telefon nummer under kontakt os, eller vil i helst være fri for personlig kontakt med kunden?

Vores skins, jeg mangler noget info på tezzo ? Jeg går ikke ret meget op i hvilket mærke mit cover er (jeg køber dem normalt også bare på ebay) så hvad står tezzo for? Jeg ved godt i har skrevet hvad der gør det bedre, men stil det op på en anden måde. Ex. "Tezzo er et anderkendt navn indenfor mobil skins, de anvender altid bedste matrialer fra den verdenskendte producent 3M blablabla.

Levering, i bliver nød til at tage enkelte forbehold på leveringen - hvilke forbehold? Og at skrive jeres samarbejdspartner (PostDK) decideret laver fejl, virker ikke ret proffesionelt, hvorfor så bruge dem? 

Hej, LowDog.

Først vil jeg gerne sige tusind tak for dit input, hvilket vi vil anvende når vi skal arbejde på siden senere i dag.

Grunden til, at vi ikke er helt ellevilde med at oplyse vores telefonnummer over alt, er at vi begge to er under en ungdomsuddannelse, HHX, som tingene ser ud lige nu, og for at det ikke skal gå hen og påvirke os under dette forløb, hvor vi modtager opkald og alt andet i skoletiden, ønsker vi istedet at kunden skriver til os og dette er også grunden til at vi ikke fremhæver vores telefonnummer.

Men udover dette, tusind tak for dit input :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Primdahl:
"Vi ved dog godt, at det hele ikke kommer på en dag, så hvis du tager dig selv i at tænke, efter at have læst ovenstående, at du har set langt bedre webshops, så er vi tilbøjelige til at give dig ret - men det kommer til at ændre sig på længere sigt." 


Nej, nej, nej... Hvor bliver selvtilliden af? I skal da overbevise den potentielle køber om, at I kan levere verdens bedste produkt, og har verdens bedste shop - ikke omvendt. Indstilling og attitude har virkelig meget at sige, når man er i et konkurrencepræget marked, som I jo er. I skal ikke lægge jer ned og overgive jer til andre, men derimod finde de områder, hvor I er stærkere. 

Overordnet set skal I have gjort noget ved siderne (se: http://modshop.dk/collections/iphone-5-5s12). Mange af dem er simpelthen for kedelige og man får en opfattelse af, at de ikke er lavet færdige. Ligeledes skal I have gået teksterne igennem på siden - der er rigtig mange fejl. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Mathias Primdahl:
"Vi ved dog godt, at det hele ikke kommer på en dag, så hvis du tager dig selv i at tænke, efter at have læst ovenstående, at du har set langt bedre webshops, så er vi tilbøjelige til at give dig ret - men det kommer til at ændre sig på længere sigt." 


Nej, nej, nej... Hvor bliver selvtilliden af? I skal da overbevise den potentielle køber om, at I kan levere verdens bedste produkt, og har verdens bedste shop - ikke omvendt. Indstilling og attitude har virkelig meget at sige, når man er i et konkurrencepræget marked, som I jo er. I skal ikke lægge jer ned og overgive jer til andre, men derimod finde de områder, hvor de er stærkere.  

Overordnet set skal I have gjort noget ved siderne (se: http://modshop.dk/collections/iphone-5-5s12). Mange af dem er simpelthen for kedelige og man får en opfattelse af, at de ikke er lavet færdige. Ligeledes skal I have gået teksterne igennem på siden - der er rigtig mange fejl. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Hej, Christian! Super fedt input du lige fik sparket ind - og kan tydeligt se, hvad det er du mener!
Grunden til at du har en opfattelse af, at det er halvt færdigt er, at vi endnu ikke er færdige med hjemmesiden, men blot åbnet den for offentligheden :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LinkSpotters, SURVIO Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en sidekommentar til jeres facebook-side, som jeg umiddelbart kan se ikke har nogen fans.
I bliver nødt til at være skamløse her. Invitér alle jeres venner til at like siden (og gør det i øvrigt også lige selv ;) ). Det er en let og gratis måde at få nogle ambassadører.

Få evt. taget nogle super lækre billeder af nogle af jeres skins og find en partnerside med mange likes. Upload billedet på jeres egen side og bed partnersiden (mod betaling (koster normalt 5-10 usd)) om at dele billedet. Det giver god trafik på facebook-siden og på jeres website, hvis I inkluderer et link.

Jeres logo:
Man kan ikke se teksten under det. :-P

Mht. jeres flueben for oven:
Hvis det var mig, ville jeg fjerne alle sammen. Det er forhold der er en selvfølge og forbrugeren kræver mere overbevisning (igennem en god købsoplevelse og/eller god omtale) før de køber et produkt. Alle kan jo i princippet skrive de punkter.
Jeg ville i stedet skrive et superkort slogan eller anden sætning der meget præcist beskriver hvorfor man skal vælge jer. "Jazz din smartphone op"...eller hvad ved jeg. :D

Mail til kundeservice i toppen:
Hvorfor er den der? Gem den længere nede/inde på siden. Det kan være et uheldigt signal at placere den så centralt, som om at "den er der mange, der har brug for, så vi må hellere vise den over alt". :-)

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Kierk:

Lige en sidekommentar til jeres facebook-side, som jeg umiddelbart kan se ikke har nogen fans.
I bliver nødt til at være skamløse her. Invitér alle jeres venner til at like siden (og gør det i øvrigt også lige selv ;) ). Det er en let og gratis måde at få nogle ambassadører.

Få evt. taget nogle super lækre billeder af nogle af jeres skins og find en partnerside med mange likes. Upload billedet på jeres egen side og bed partnersiden (mod betaling (koster normalt 5-10 usd)) om at dele billedet. Det giver god trafik på facebook-siden og på jeres website, hvis I inkluderer et link.

Jeres logo:
Man kan ikke se teksten under det. :-P

Mht. jeres flueben for oven:
Hvis det var mig, ville jeg fjerne alle sammen. Det er forhold der er en selvfølge og forbrugeren kræver mere overbevisning (igennem en god købsoplevelse og/eller god omtale) før de køber et produkt. Alle kan jo i princippet skrive de punkter.
Jeg ville i stedet skrive et superkort slogan eller anden sætning der meget præcist beskriver hvorfor man skal vælge jer. "Jazz din smartphone op"...eller hvad ved jeg. :D

Mail til kundeservice i toppen:
Hvorfor er den der? Gem den længere nede/inde på siden. Det kan være et uheldigt signal at placere den så centralt, som om at "den er der mange, der har brug for, så vi må hellere vise den over alt". :-)



Hej, Tobias. Kort fortalt: Du er skidehamrende dygtig til at komme med konstruktivt kritik og jeg elsker det. Virkelig!
- Vi er begyndt at arbejde på Facebook-siden nu og de andre ting kommer efterfølgende! Vi satser på at ramme ca. 100+ likes i dag :-) Endnu engang, tusind tak for et skide positivt indlæg med mening! Det sætter jeg virkelig pris på!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side.. Kan umiddelbart ikke finde på noget at svine den til med. :-D

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige et sidespørgsmål...

Hvorfor er det i ikke laver noget nyt ifht. alle andre?

Jeg kunne godt bruge et nyt cover til min Android telefon og jeg kan umiddelbart kun se der findes 8-10 hjemmesider i Danmark der sælger til de forskellige android mobiler...

Hvorimod til Iphone's findes der nok 100 vis og de fleste ligner hinanden mere eller mindre (hjemmesiderne).

Mvh. Frederik 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

frede99:

Bare lige et sidespørgsmål...

Hvorfor er det i ikke laver noget nyt ifht. alle andre?

Jeg kunne godt bruge et nyt cover til min Android telefon og jeg kan umiddelbart kun se der findes 8-10 hjemmesider i Danmark der sælger til de forskellige android mobiler...

Hvorimod til Iphone's findes der nok 100 vis og de fleste ligner hinanden mere eller mindre (hjemmesiderne).

Mvh. Frederik 

 

Hej, Frede.

Vi har også mulighed for at tilbyde skins til Samsung Galaxy S3 og S4 og udover dette, kan vi også tilbyde til HTC One :-)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)