Hej amino Venlig Hilsen |
Med så få besøgende er 1-3 salg om dagen jo fint...
Hej amino Venlig Hilsen |
Har desværre bare langt fra salg hver dag.. |
Jo tommy, jeg har cirka haft 3500 unike besøgende ialt med har solgt 8 højtaler, så jeg syntes det er en meget lav konvertering :) |
Se det er jo straks en anden snak, indtil videre var den eneste information der var kommet på bordet jo at du havde 20-40 besøgende om dagen, og at det var langt fra hver dag du havde besøg... 100/(3500/8) = 0,22ish Så er helt enig med dig i at du har en meget lav konvetering. Kigger på din website, og ser ikke rigtig noget der ligner call to action. Siden er generelt ikke særlig indbydende, men ligner mere end halvtom landingpage. produkterne er dårligt præsenteret. Produkterne er enten forudbestilling eller udsolgt. "hvem er vi" er virkelig mangelfuld omkring information, og personligt ville jeg ihvertfald ikke handle et sted, hvor den eneste kontakt mulighed er en kontaktformular og en kundeservice e-mail. Der er ikke nogen info om adresse eller andet som indikere dette er en seriøs forretning. Prøv at starte med at kigge på disse ting - Så vil jeg næsten garantere dig at din konvertering bliver betydelig forbedret :) |
Tak for Svaret Tommy Kan godt se din pointe i meget af det, men der er også nogle ting jeg ikke helt forstår i det :) Kan ikke forstå at du mener produkterne er enten forudbestilling eller udsolgt? Simon |
Hej Simon, Der er rigtig meget galt med din side. Bla. visningen af den i Safari på IOS. Listen med forbedringer er meget lang, det er ikke noget du skal tage personligt. Men helt basale ting som betalingsmuligheder, placering af information, altså sidens opbygning osv. Der er sikkert mange som vil komme med en masse optimeringer til dig, men folk arbejder jo ikke gratis ;) Mange hilsner Rune |
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!
Men det er flot at du har skaffet 2200 likes så hurtigt. Brug dine evner til at få lokket folk ind på din side, når du kan få dem lokket ind på Facebook. Det burde kunne skabe lidt salg. |
Hej Simon, Jeg er enig med de andre i, at der er rigtig mange ting du bør kigge på. Bl.a. din menu. HVid tekst på meget lys grå. Den er svær at få øje på. Derudover har du en tekst i din slider, som overhovedet ikke giver mening: "Klik på billedet for at høre dem spille!". Det vil altid være mine højtalere der spiller og ikke dem du vil sælge. Den skal væk. Der mangler rigtig meget indhold, indbydende grafik, call to action m.v. Håber du kan bruge det. :)
|