Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - skal bruge kritik til mine webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dem som gider at læse dette indlæg :)

Jeg driver webshoppen www.happykids.dk 

Der køres for tiden intens SEO optimering på siden, samt tekstopbygning af div. hovedgrupper og undergrupper. Alt dette har givet en stor effekt på Google, så det er ikke her skoen trykker.

Jeg har lige snakket med mine SEO folk, og udad 1000+ besøgende (siden sidste tjek) er blevet til 1 ordre. De tager et møde mandag, med deres tekniske team, for at se om de kan finde noget på siden, der stopper folk fra at handle.

Af de tiltag vi/jeg har taget kan jeg nævne følgende

- nyt topbanner

- trustpilot

- knapfarver ændret til grøn

og en masser andre små og større ting.

Nu er jeg en mand af handling, så derfor vil jeg MEGET gerne hører fra jer! Jeg ved jeg kan matche de fleste konkurrenter på prisen, jeg kører som forsøg med gratis fragt i februar, og jeg ved at de produkter jeg har sælger godt andre steder end ved mig.

Det jeg skal bruge jeres hjælp til, er kritik! Er der noget på siden, der får den til at virke useriøst eller utroværdig ? Hvis I går ind på siden og finder et produkt i gerne vil købe, hvad afholder Jer så fra at vælge lige præcis min side? ALT i den dur! Så har jeg noget at byde ind med i samarbejde med mine SEO folk. 

Jeg er åben for alle svar, bare husk at holde det pænt og sagligt :)

//venlig hilsen

pete45

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:20

Siden er egentlig meget fin, men også utrolig kedelig. Det hele starter med fuld knald på farverne i Logoet. Men så er festen også forbi ?. Tror du skal vælge et smart baggrunds billede der passer til temaet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:21

Sæt dit CVR på siden - det øger troværdigheden.

Opd. Ser lige at du tager gebyr for brug af alle kort...... Det er nok ikke så populært.

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:22

Hej Henrik,

Jeg overvejer selv sælge til børn :)

Men det jeg savner er, at du udnytter forsiden GODT. Sætte dejlige produkter på forsiden med priser...gerne med rabbat....og ryk al tekst NED siden.

GØR tydeligt på forsiden, 14 dages returret og på topmenue, have et pkt mere "Om os", fortæl der om Jer, gerne med billeder.

HUSK får folk til tilmelde sig NYHEDSBREV...der er du kan tjene mange penge fra !

HOLD konkurrencer.

Får folk til giv feedback på truspilot...giv dem rabat for gøre det! 

PS: Jeg har et spørgsmål, håber det er iorden jeg må skrive pm/besked til dig 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:29

Far til 4 - du skriver bare :) så skal jeg svare efter bedst evne

Tak for dit feedback (også Jer andre) Det er præcis sådan noget jeg skal bruge (igen fra jer alle samme), så kan jeg nemlig lettere tage et møde med mine SEO folk, så vi kan aftale videre strategi  

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Creative Spark Studios Skrevet kl. 16:29

Jeg synes logoet virker lidt for hjemmelavet, ligesom den grønne markerede tekst på forsiden. Der ville jeg bruge en mere appetitlig markering, eller i det mindste en farvet boks i stedet for tekstens baggrundsfarve. En tredje ting er brugen af teksten "Her finder du;" med semikolon, hvilket er en fejl. Og som det sidste ville jeg bruge en lidt mere diskret drop shadow på teksten i de fremhævede produkter, eller fjerne drop shadow helt. Den virker lidt blurry. Håber du kan bruge den konstruktive kritik ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:20

Jeg er selv rigtig meget til KISS modellen (Keep It Simple Stupid) - Alligevel finder jeg din side for kedelig, og for simpel.

Der mangler bare noget farve eller en bedre opdeling. Hele din side flyder sammen på en eller anden måde. Menuen kan godt fremhæves noget mere, og måske gøre det mere simpelt. Det virker til at du gerne vi have alle produkter vist frem i den menu.

Jeg er i tvivl om det er SEO mæssigt din side halter. Det er måske bare designet?

Dine billeder fine.

Under hver produkt er der lige rigeligt. Du har f.eks. varernr? Er det nødvendigt for kunden?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:43

Henrik:

Hej alle dem som gider at læse dette indlæg :)

Jeg driver webshoppen www.happykids.dk 

Der køres for tiden intens SEO optimering på siden, samt tekstopbygning af div. hovedgrupper og undergrupper. Alt dette har givet en stor effekt på Google, så det er ikke her skoen trykker.

Jeg har lige snakket med mine SEO folk, og udad 1000+ besøgende (siden sidste tjek) er blevet til 1 ordre. De tager et møde mandag, med deres tekniske team, for at se om de kan finde noget på siden, der stopper folk fra at handle.

Af de tiltag vi/jeg har taget kan jeg nævne følgende

- nyt topbanner

- trustpilot

- knapfarver ændret til grøn

og en masser andre små og større ting.

Nu er jeg en mand af handling, så derfor vil jeg MEGET gerne hører fra jer! Jeg ved jeg kan matche de fleste konkurrenter på prisen, jeg kører som forsøg med gratis fragt i februar, og jeg ved at de produkter jeg har sælger godt andre steder end ved mig.

Det jeg skal bruge jeres hjælp til, er kritik! Er der noget på siden, der får den til at virke useriøst eller utroværdig ? Hvis I går ind på siden og finder et produkt i gerne vil købe, hvad afholder Jer så fra at vælge lige præcis min side? ALT i den dur! Så har jeg noget at byde ind med i samarbejde med mine SEO folk. 

Jeg er åben for alle svar, bare husk at holde det pænt og sagligt :)

//venlig hilsen

pete45

Hej Pete45

Din hjemmeside virker en smule kedelig, og jeg får ikke lyst til at surfe rundt på den for at 'hygge' mig. 
Måske ville flere mødre evt. fædre surfe rundt på din side og impulskøbe, hvis den var en smule mere indbydende?

Omvendt ville det heller ikke være, at din hjemmeside er kedelig, som ville afholde mig fra at købe hos dig, hvis du havde lige præcis dét produkt jeg stod og manglede.
Din konvertering er lav, så jeg ville overveje at arbejde på din konvertering. Der er rigtig mange dygtige folk indenfor det område, som selv med små ændringer kan gøre en stor forskel. 

Hvis du har 1000 besøgende, og kun 1 som bliver til kunde, skulle du måske vende blikke mod din markedsføring? Kommer alle 1000 besøgende fra Google, og dermed dine SEO folks arbejde - eller markedsfører du dig andre steder?

Noget tyder jo på, at du rammer det forkerte segment, siden ingen har interesse i at blive kunder hos dig.

Jeg har ikke kigget på din hjemmeside i dybden, men bliver der i dit SEO arbejde brugt et sprog, som dine potentielle kunder ville have? 

Bruger du andre kanaler end SEO, burde du måske gennemgå disse og finde ud af om du rammer din målgruppe der også. 

Hvis ikke ville jeg anbefale dig, at arbejde benhårdt på segmentering.! Hellere have 100 besøgende, hvor 5-6 bliver til kunder end have 1000 besøgende, hvor kun 1 bliver til kunde

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:54
Du har sikkert google anslytic implementeret i webshopen. Se hvor folk hopper fra..?

1000 besøg og et salg... Du ska målrette markedsføring... Tiltrække købende kunder
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 04:21

Det er rigtig godt at du har SEO folk (hvem er de? et firma eller en privatperson?), men det hjælper ikke meget når shoppen er så utroligt kedelig :-)

Hvis jeg var dig ville jeg kigge nogle af de store spillere over skulderen og se hvad de gør, som VIRKER. Har kan nævnes:

www.smartkids.dk, www.babysam.dk, www.sundleg.dk for blot at nævne et par stykker. 

Du skal også gøre op med dig selv hvem du præcist vil sælge til og hvad du vil fokusere på - er det FSC-certificerede børnemøbler, økologisk tøj, osv? og hvem vil du sælge det til? Hvem er din målgruppe?

Lav evt. ugekampagner og giv folk mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrev - så kan du sende nyhedsbrev ud en gang om ugen med særlige tilbud og andet. 

Men helt grundlæggende, så savner jeg at der bliver kælet mere for det visuelle og at man som forælder bliver inspireret.

Det var lidt fra mig af :-)

Har du overvejet at implementere et færdigt tema på siden? Du kan finde mange temaer på Themeforest, eksempelvis:

http://themeforest.net/item/kids-zone-responsive-children-theme/6787343?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=designthemes

http://tf.dtbaker.com.au/preview/?theme=20

http://tf.dtbaker.com.au/preview/?theme=15&style=0

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)