Hej alle dem som gider at læse dette indlæg :) Jeg driver webshoppen www.happykids.dk Der køres for tiden intens SEO optimering på siden, samt tekstopbygning af div. hovedgrupper og undergrupper. Alt dette har givet en stor effekt på Google, så det er ikke her skoen trykker. Jeg har lige snakket med mine SEO folk, og udad 1000+ besøgende (siden sidste tjek) er blevet til 1 ordre. De tager et møde mandag, med deres tekniske team, for at se om de kan finde noget på siden, der stopper folk fra at handle. Af de tiltag vi/jeg har taget kan jeg nævne følgende - nyt topbanner - knapfarver ændret til grøn og en masser andre små og større ting. Nu er jeg en mand af handling, så derfor vil jeg MEGET gerne hører fra jer! Jeg ved jeg kan matche de fleste konkurrenter på prisen, jeg kører som forsøg med gratis fragt i februar, og jeg ved at de produkter jeg har sælger godt andre steder end ved mig. Det jeg skal bruge jeres hjælp til, er kritik! Er der noget på siden, der får den til at virke useriøst eller utroværdig ? Hvis I går ind på siden og finder et produkt i gerne vil købe, hvad afholder Jer så fra at vælge lige præcis min side? ALT i den dur! Så har jeg noget at byde ind med i samarbejde med mine SEO folk. Jeg er åben for alle svar, bare husk at holde det pænt og sagligt :) //venlig hilsen pete45 |
Siden er egentlig meget fin, men også utrolig kedelig. Det hele starter med fuld knald på farverne i Logoet. Men så er festen også forbi ?. Tror du skal vælge et smart baggrunds billede der passer til temaet.